smartass Geplaatst Augustus 4, 2007 Bijdragen: 262 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 04/19/06 Status: Offline Actief: April 19, 2012 Leeftijd: 33 Delen Geplaatst Augustus 4, 2007 hey ik heb hier een probleem met de laptop van m'n pa, explorer.exe gebruikt na ongeveer 10 minuten ineens 100% van de cpu... heb al van alles geprobeert, hitman pro erover laten gaan, virus scanner, en op google gezocht. maar niks wat ik geprobeert heb heeft echt geholpen.. weten jullie misschien wat ik moet doen? ??? greetz smartass Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 262
kaasbroodje Geplaatst Augustus 5, 2007 Bijdragen: 500 Waardering: 25 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 11/25/06 Status: Offline Actief: Mei 14, 2014 Leeftijd: 35 Delen Geplaatst Augustus 5, 2007 zou je misschien een screenshot kunnen maken van je processen??? Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 25 500
smartass Geplaatst Augustus 5, 2007 Bijdragen: 262 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 04/19/06 Status: Offline Actief: April 19, 2012 Leeftijd: 33 Auteur Delen Geplaatst Augustus 5, 2007 hier de printscreen.. ik kwam er net trouwens achter dat explorer.exe pas 100% van de cpu gaat gebruiken als ik de map mijn afbeeldingen open.. op google zag ik dat het ook te maken kan hebben met corrupte .avi bestanden? hij kan namelijk z'n filmpjes niet meer bekijken (allemaal .avi bestanden) en die .avi bestanden staan in de map mijn afbeeldingen... [verwijderd door de beheerder vanwege opschoning] Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 262
Geplaatst 2 uur geleden Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. Deze vindt je hier: https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/
Aanbevolen reactie