Spring naar bijdragen

excel

Gast ocram

Aanbevolen reactie

ik weet dat dit niet egt op dit forum thuis hoort, maar ik zit met het volgende probleem : vorig jaar heb ik een excel bestand gemaakt met een wachtwoord erop. (het gaat om een formule om de uitslag van een voetbalpoule te bereken)

en nu probeerden ik hem weer te openen, en je raad het al, w8woord kwijt :(

heeft iemand enig idee hoe ik dat terug kan krijgen ? (heb al trial versies van programma\'s gebruikt maar die gaan maar tot een beperkt aantal mogelijkheden tot 6 chars ofzo, mja hij is blijkbaar langer.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 0
  • 0
  • 2 weken later...

er stonden belangrijke sommetjes in, zodat je alleen stond hoefde in te vullen en dat je dan van iedereen zag hoeveel punten ie had, en aangezien ik nog 2 zusjes heb die op de pc kunnen had ik em dus beveiligd

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 0
  • 0

hehe :cheer: , maar na lang nagedacht te hebben ben ik dr toch achter gekomen wat het wachtwoord was :D, en voorlopig zet ik dr nooit meer eeen wachtwoord op, gewoon kopie\'tje van ut bestand op een andere plaats neerzetten :D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 0
  • 0

Geplaatst 2 uur geleden

Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. :goed:

Deze vindt je hier:   https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/  

Gast
Deze discussie is nu afgesloten voor verdere antwoorden.
  • Wie zijn er online?  3 leden zijn actief

Mededelingen

• Nieuwe aanmaken...