lwdgirl19 Geplaatst Augustus 4, 2007 Bijdragen: 1 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 08/04/07 Status: Offline Actief: Nooit Delen Geplaatst Augustus 4, 2007 heey, ik heb net een film gebrand maar nou staat er geen ondertiteling op:S nou de vraag... kan ik die er als nog op zetten?? zo nee als ik um nog een x brand hoe krijg ik dan ondertiteling er op?? alvast bedankt gr Lwdgirl19 Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 1
Eagles Geplaatst Augustus 6, 2007 Bijdragen: 4321 Waardering: 20 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 04/19/06 Status: Offline Actief: Februari 6, 2016 Leeftijd: 41 Delen Geplaatst Augustus 6, 2007 nu zal het niet meer gaan omdat hoogstwaarschijnlijk je de dvd hebt laten finilizen dan sluit hij de dvd af zodat er niets meer mee kan gebeuren voor de volgende keer duken handleidingen http://www.duken.nl/content/view/43/27/ lees eerst een handleiding door en kijk of het allemaal een beetje klopt met de bestanden die jij hebt Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 20 4.3k
#JOEPIE# Geplaatst Augustus 6, 2007 Bijdragen: 354 Waardering: 0 Prestatiepunten: 306 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 07/05/07 Status: Offline Actief: Augustus 27, 2023 Delen Geplaatst Augustus 6, 2007 heey, ik heb net een film gebrand maar nou staat er geen ondertiteling op:S nou de vraag... kan ik die er als nog op zetten?? zo nee als ik um nog een x brand hoe krijg ik dan ondertiteling er op?? alvast bedankt gr Lwdgirl19 als je schijf sluiten hebt gekozen kan het niet (of finilizen), als je mulitisessie schijf hebt gekozen wel of als je geen van beiden hebt gekozen kun je hem weer wissen als het een RW (Rewritable= herschrijfbaar) cd is. hoe je de ondertiteling erop moet zetten snap ik zelf ook niet, ik denk dat Eagles dat wel weet. die handleiding die Eagles al gaf kun je natuurlijk ook doorlezen! wel zo handig! #JOEPIE# Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 354
Geplaatst 2 uur geleden Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. Deze vindt je hier: https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/
Aanbevolen reactie