Niels. Geplaatst Augustus 3, 2007 Bijdragen: 950 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 07/25/07 Status: Offline Actief: April 27, 2014 Leeftijd: 32 Delen Geplaatst Augustus 3, 2007 Hoi , ik heb sims 2 Nightlife geïntalleerd alleen ik zou niet weten wat ik moet doen :| , ik kan hem niet open in Deamontools ofzo :S , heel raar.. Dit staat er in de read me : ÛÛÛ 1.) Unrar and burn CD1 @ 4-16x with Alcohol 12% 1.9.5.315 ÛÛ ÛÛÛ (use safedisc or safedisc 2/3 profile) or mount in d-tools ÛÛ ÛÛ° 3.47. Burn CD2 as normal. ÛÛ ÛÛ° 2.) Install the game, using one of the following cdkeys: ÛÛ ÛÛ± NJ99-FNBL-7DEV-6A24-QDEV ÛÛ ÛÛ RP77-LS3G-ADEV-YUUK-GDEV ÛÛ ÛÛ 9KRZ-BBWX-LDEV-QCX-1DEV ÛÛ ÛÛ 5BKT-DZ5Z-TDEV-CTI3-DDEV ÛÛ ÛÛ 3.) Have fun ÛÛ Ik snap dat niet echt.. :redface: En dit krijg ik te zien als ik de map open : Alvast heel erg bedankt! Groetjes , Niels Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 950
Geplaatst 2 uur geleden Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. Deze vindt je hier: https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/
Aanbevolen reactie