Spring naar bijdragen

axxo

Aanbevolen reactie

• Bijdragen:  1
  • Waardering:   0
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Status:  Offline
  • Actief:  Nooit

ik las hier een topic over torrents en axxo

iemand zei dat 4.5gb omzetten naar 900mb altijd kwaliteit verlies is

tuurlijk is er kwaliteit verlies maar dat ga jij niet met het bloote oog zien het grootste verschil zit in het resolutie maximaliteit je kunt een dvd makkelijk door middel van een beamer bekijken en een axxo film is dan wat minder maar als ik jou was zou ik toch maar eens een axxo film downloaden voor dat je zo oordeeld axxo is de nmr 1 in torrents al jaren, en als jij zoals je beweert veel weet van downloads had je dat geweten en axxo is een lid van deamenoid het is een gast uit zweden of noorwegen

www.torrentspy.com  daar komen bijna al zijn films op te staan

grt ixilion en aub admin of wat je hiero ook bent oordeel niet zo snel er zijn meer mensen dagelijks die axxo downloaden dan dat er newgroup users zijn  :cool2:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 0
  • 1
  • Reacties 3
  • Gemaakt
  • Laatste reactie

Top Posters In Dit Topic

Populaire dagen

Top Posters In Dit Topic

Populaire dagen

• Bijdragen:  500
  • Waardering:   25
  • Prestatiepunten:  0
  • Actief:  
  • Leeftijd:  35

ik vind pukka en no fear anders beter dan axxo. heb zelf genoeg axxo films gedownload maar als ik op tv kijk heb ik toch liever die van 4gb

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 25
  • 500

Wat is in godsnaam nu weer het nut van dit topic  :-[ (volgens mij horen deze topics niet thuis op dit forum, maar dit laat ik aan de moderators.)

Maar ik wil hier wel wat op zeggen.

Je hoeft hier geen antwoord op te geven, maar ik wil het wel even duidelijk zeggen:

Het is zo dat wanneer je een film van 4 gig met uitstekende kwaliteit naar 900mb converteerd, je duidelijk kwaliteitsverlies hebt. Het maakt niet uit of het nou van ene axxo is, of van wie dan ook. Wanneer je een film verkleint, moet je beeldkwaliteit inleveren, anders zouden alle films wel allemaal 900mb zijn.

grt ixilion en aub admin of wat je hiero ook bent oordeel niet zo snel er zijn meer mensen dagelijks die axxo downloaden dan dat er newgroup users zijn  :cool2:

En aub, ixilion doe een beetje rustig en houd je taalgebruik een beetje beschaafd. Anders krijg je geen normale reacties meer terug, en dat is ook niet erg handig wanneer je een vraag heb.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 0
  • 0

• Bijdragen:  5250
  • Waardering:   101
  • Prestatiepunten:  50
  • Actief:  
  • Leeftijd:  39

gaan we weer,

het vorige topic hierover is zoveel gezeik over geweest.

dus ik gooi dit topic meteen op slot.

en komen hier meerdere topics over die gaan direct op slot.

wij gaan deze discussie niet nog eens aan.

blijf je topics aanmaken volgt er een ban.

deze discussie is al eens geweest en afgelopen en houden het hierbij.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 101
  • 5.3k

Geplaatst 2 uur geleden

Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. :goed:

Deze vindt je hier:   https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/  

Gast
Deze discussie is nu afgesloten voor verdere antwoorden.
  • Wie zijn er online?  5 leden zijn actief

Mededelingen

• Nieuwe aanmaken...