slunce Geplaatst Augustus 1, 2007 Bijdragen: 2 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 08/01/07 Status: Offline Actief: Nooit Delen Geplaatst Augustus 1, 2007 Ik zal me even voorstellen ik ben Slunce en ik ben pas begonnen met het downloaden van muziek en films . Nu ik niet meer werk (daar heb ik de leeftijd nu voor ) heb ik meer de tijd om me eens te gaan verdiepen wat je allemaal met een pc kunt doen behalve je administatie of zoiets . Dus ik hoop hier nog veel te leren van jullie. Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 2
Eagles Geplaatst Augustus 3, 2007 Bijdragen: 4321 Waardering: 20 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 04/19/06 Status: Offline Actief: Februari 6, 2016 Leeftijd: 41 Delen Geplaatst Augustus 3, 2007 welkom en veel plezier op deze site als er vragen zijn over de mogelijkheden stel ze hier dan gerust O0 Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 20 4.3k
Michiel Geplaatst Augustus 7, 2007 Bijdragen: 3532 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 10/29/06 Status: Offline Actief: Nooit Leeftijd: 53 Delen Geplaatst Augustus 7, 2007 welkom slunce. lekker he al die vrije tijd. zucht.....nog een paar jaar... veel plezier hier op de site O0 Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 3.5k
Geplaatst 2 uur geleden Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. Deze vindt je hier: https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/
Aanbevolen reactie