piepdemuis Geplaatst Augustus 1, 2007 Bijdragen: 2 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 07/30/07 Status: Offline Actief: Nooit Delen Geplaatst Augustus 1, 2007 Ik heb een paar keer wat gedownload met bittornado Dit ging wonder boven wonder goed. Nu krijg ik steeds een foutmelding. ERROR couldn't listen (10022 'invalid argument") Ik begon net een beetje de smaak te pakken te krijgen. wie helpt me? piepdemuis Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 2
G.wo0nMarc Geplaatst Augustus 1, 2007 Bijdragen: 160 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 07/12/07 Status: Offline Actief: Nooit Delen Geplaatst Augustus 1, 2007 Al opnieuw geinstalleerd, zonee probeer dat is Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 160
piepdemuis Geplaatst Augustus 2, 2007 Bijdragen: 2 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 07/30/07 Status: Offline Actief: Nooit Auteur Delen Geplaatst Augustus 2, 2007 Hoi, Dank voor je reactie. Ik heb hem al 2 keer opnieuw geinstalleerd. Eerst lukte het wel en nu krijg ik constant die foutmelding. Geen idee wat het betekent. Ik kan nog wel downloaden met limewire, maar dat vind ik niet zo'n fijn programma. piepdemuis Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 2
G.wo0nMarc Geplaatst Augustus 2, 2007 Bijdragen: 160 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 07/12/07 Status: Offline Actief: Nooit Delen Geplaatst Augustus 2, 2007 Probeer anders eens Utorrent Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 160
Eagles Geplaatst Augustus 3, 2007 Bijdragen: 4321 Waardering: 20 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 04/19/06 Status: Offline Actief: Februari 6, 2016 Leeftijd: 41 Delen Geplaatst Augustus 3, 2007 of een andere poort proberen? Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 20 4.3k
Geplaatst 2 uur geleden Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. Deze vindt je hier: https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/
Aanbevolen reactie