Spring naar bijdragen

Port Forwarding

Aanbevolen reactie

• Bijdragen:  2
  • Waardering:   0
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Status:  Offline
  • Actief:  Nooit

Hey ik zit ook met hetzelfde probleem als nog anderen!

Ik weet niet of je mij kan/wil helpen maar ik ben ten einde raad, daarom vraag ik het je toch even.

Ik probeer  via bittorrent en bitcomet te donwloaden.

Ik krijg mijn kb/s nooit hoger dan 4-10kb/s

Nu ben ik alles gaan opzoeken over hoe het sneller zou kunnen gaan. Heb al alles geprobeerd, ook hoe het op jouw site te vinden is. Maar dan lukt het me niet meer om op het internet te geraken.

Ik heb ik een motorola surfboard SBV5120E en als ik mijn ip adres ingeef in de intenetbalk vindt hij de pagina niet. Dus denk dat het hier al misloopt.

uiteindelijk kom ik altijd op de site van post forwarding. Mijn modem staat er niet tussen, dus kan ik ook weer niet verder.

Heb dan geprobeerd om een nieuwe aan te maken, maar dan hebben ze je router username en password nodig.... hetgeen is, dat ik dat niet weet, ook niet waar ik het kan terugvinden.

Kan jij mij misschien op één of andere manier verder helpen (doorsturen naar sites of zo?)

Ben al 3 dagen op het net aan het surfen om er wijzer uit te geraken maar spijtig genoeg lukt het met niet!

Alvast bedankt voor de reactie.

Groetjes

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 0
  • 2
  • Reacties 0
  • Gemaakt
  • Laatste reactie

Top Posters In Dit Topic

Populaire dagen

Top Posters In Dit Topic

Populaire dagen

Geplaatst 2 uur geleden

Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. :goed:

Deze vindt je hier:   https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/  

Gast
Deze discussie is nu afgesloten voor verdere antwoorden.
  • Wie zijn er online?  5 leden zijn actief

Mededelingen

• Nieuwe aanmaken...