TheHannibal Geplaatst Juli 30, 2007 Bijdragen: 3 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 07/30/07 Status: Offline Actief: Nooit Delen Geplaatst Juli 30, 2007 Hallo allemaal Ik heb een probleem. :redface: Ik heb al heel wat filmpjes met ondertitleling gebrandt. ^-^ Heb normaal ook nooit problemen. O0 Op deze keer na. :'( Ik heb dus een film gebrandt waarvan ik de ondertitel dus wel heb gesync net subtitleworkshop zoals ik dat met alles doe, daar was alles perfect. Nu heb ik 'm dus gebrandt en nu loopt de tekst niet sychroon. Hoe kan dat? Even eens heb ik nog een film waarvan de tekst en het geluid niet sychroon loopt. :-\ Kan iemand me helpen s.v.p? :-\ Alvast bedankt Hannibal. O0 Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 3
Eagles Geplaatst Juli 30, 2007 Bijdragen: 4321 Waardering: 20 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 04/19/06 Status: Offline Actief: Februari 6, 2016 Leeftijd: 41 Delen Geplaatst Juli 30, 2007 probeer het proggie subsync eens anders worst het een andere ondertitel zoeken denk ik Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 20 4.3k
Geplaatst 2 uur geleden Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. Deze vindt je hier: https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/
Aanbevolen reactie