ronaldhssc Geplaatst Maart 8, 2005 Bijdragen: 2 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 10/15/06 Status: Offline Actief: Nooit Delen Geplaatst Maart 8, 2005 Beste forummers, Ben me sinds gisteren gaan verdiepen in de wereld van bittorrent. Het is me aardig gelukt. Ik gebruikt bittornado als client. Nu wil het geval dat ik de gele code blijf zien deze wordt dus niet groen. Volgens de handleidingen komt dit door een router en/of firewall. Ik heb de poorten geforward in mijn sweex router. Ik heb de xp firewall uitgezet. Maar na een nacht de computer aan te hebben laten staan blijft hij nog steeds geel. Bij bittorrent preferences staat bij port range 10000*60000 en randomize aangevinkt is dit soms het probleem. Specs Win XP Pro inclusief sp2 avg virusscanner en sweex router (niet de wireless) en maak gebruik van chello classic. Kan iemand me helpen want met een paar kb per seconde schiet het niet op. Edit: Heb bij preferences de poorten veranderd naar 6881-6889 en randomize uitgezet nu werkt hij wel naar behoren. Groeten, Jjust Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 2
Oud-beheerder Duken Geplaatst Maart 8, 2005 Bijdragen: 26218 Waardering: 2933 Prestatiepunten: 25024 Dagen gewonnen: 265 Lid sinds: 12/17/11 Status: Offline Actief: November 13 Was actief op: Windows Oud-beheerder Delen Geplaatst Maart 8, 2005 Mooi Downloadse! Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 2.9k 26.2k 265
Gast TijN Geplaatst Maart 8, 2005 Delen Geplaatst Maart 8, 2005 Let er wel op dat bij sommige sites je andere poorten dan 6881 t/m 6889 open moeten. Dit zijn wel vooral closed community sites. Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
Geplaatst 2 uur geleden Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. Deze vindt je hier: https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/
Aanbevolen reactie
Gearchiveerd
Deze discussie is nu gearchiveerd en afgesloten voor verdere reacties.