Lady_of_the_Moonlight Geplaatst Juli 29, 2007 Bijdragen: 6 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 07/29/07 Status: Offline Actief: Nooit Leeftijd: 34 Delen Geplaatst Juli 29, 2007 Ik ben al een tijdje opzoek naar een gecrackte versie van dit spel. Heb een paar pogingen gedaan met limewire, maar die komt met iets totaal anders op de proppen. Het is een online spel wat origineel van zylom af komt. Heb daar de trial versie al gehad maar mijn tijd is op en kan hem niet op nieuw downen, dus roep ik hierbij jullie hulp in. Ik hoop dat jullie me kunnen helpen, want ik wil dit spel zeer graag compleet hebben en uitspelen. groetjes, Lady_of_the_Moonlight. Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 6
Wesley Geplaatst Juli 30, 2007 Bijdragen: 4307 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 05/29/06 Status: Offline Actief: Nooit Leeftijd: 32 Delen Geplaatst Juli 30, 2007 een online spel dat zal moeilijk worden die zijn zo goed beveiligd. Ik zal even voor je kijken. Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 4.3k
Lady_of_the_Moonlight Geplaatst Juli 30, 2007 Bijdragen: 6 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 07/29/07 Status: Offline Actief: Nooit Leeftijd: 34 Auteur Delen Geplaatst Juli 30, 2007 een online spel dat zal moeilijk worden die zijn zo goed beveiligd. Ik zal even voor je kijken. In ieder geval badankt dat je het probeert. Ik heb het met een anders spel wel voor elkaar gekregen een gecrackte versie te krijgen, maar deze is een stuk lastiger te vinden. Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 6
Wesley Geplaatst Juli 31, 2007 Bijdragen: 4307 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 05/29/06 Status: Offline Actief: Nooit Leeftijd: 32 Delen Geplaatst Juli 31, 2007 probeer deze is... http://www.torrentspy.com/torrent/1730509/Delicious_Deluxe_2 Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 4.3k
Lady_of_the_Moonlight Geplaatst Augustus 3, 2007 Bijdragen: 6 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 07/29/07 Status: Offline Actief: Nooit Leeftijd: 34 Auteur Delen Geplaatst Augustus 3, 2007 probeer deze is... http://www.torrentspy.com/torrent/1730509/Delicious_Deluxe_2 Hij werkt niet voor mij, azureus geeft een foutmelding aan. En de informatie geeft aan dat ik nara demonoid.com moet gaan om het bestand opnieuw te zoeken. Maar daar heb ik geen account, en die heb je nodig om vandaar te downen en de registraties zijn gesloten, dus dat gaat nog wel even duren denk ik. Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 6
Wesley Geplaatst Augustus 19, 2007 Bijdragen: 4307 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 05/29/06 Status: Offline Actief: Nooit Leeftijd: 32 Delen Geplaatst Augustus 19, 2007 De registraties zijn weer open dus snel registreren en downloaden die game. als je nog steeds die foutmelding heb probeer het dan met utorrent ofzoiets Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 4.3k
ma.blok Geplaatst Augustus 19, 2007 Bijdragen: 1191 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 11/06/06 Status: Offline Actief: Nooit Leeftijd: 55 Delen Geplaatst Augustus 19, 2007 Hoi, Misschien is dit wat. Ik heb via ftd3 (nieuwsgroepen) een heleboel van dit soort spelletjes aangeboden zien worden in een compleet pakket. Tis maar een tip. Marcel :cool2: Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 1.2k
Geplaatst 2 uur geleden Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. Deze vindt je hier: https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/
Aanbevolen reactie