Spring naar bijdragen

Aanbevolen reactie

• Bijdragen:  500
  • Waardering:   25
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  35

ik heb avg gedownload van demonoid werkt perfect op 1 ding na iedere keer als ik wil updaten krijg ik een bericht dat ik een illegale versie gebruik. op zich geen groot probleem want alles doet het maar ik vind het zo irritant dat ik steeds die melding krijg weet iemand hoe ik die weg kan halen 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 25
  • 500
  • Reacties 1
  • Gemaakt
  • Laatste reactie

Top Posters In Dit Topic

Populaire dagen

Top Posters In Dit Topic

• Bijdragen:  354
  • Waardering:   0
  • Prestatiepunten:  306
  • Dagen gewonnen:  0
  • Status:  Offline
  • Actief:  

ik heb avg gedownload van demonoid werkt perfect op 1 ding na iedere keer als ik wil updaten krijg ik een bericht dat ik een illegale versie gebruik. op zich geen groot probleem want alles doet het maar ik vind het zo irritant dat ik steeds die melding krijg weet iemand hoe ik die weg kan halen  

dat komt denk ik doordat hij bij de update niet alleen kijkt of er een update is maar ook kijkt of die serial al in de database staat en als hij ziet dat ie er al staat zegt ie natuurlijk dan ook dat het een illegale versie is.

totdat iemand het bestand heeft aangepast zodat hij alleen checkt voor updates zal je even moeten wachten.

sorry maar het is niet anders.

succes

#JOEPIE#

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 0
  • 354

Geplaatst 2 uur geleden

Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. :goed:

Deze vindt je hier:   https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/  

Gast
Deze discussie is nu afgesloten voor verdere antwoorden.
  • Wie zijn er online?  5 leden zijn actief

Mededelingen

• Nieuwe aanmaken...