lingier Geplaatst Juli 24, 2007 Bijdragen: 4 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 07/24/07 Status: Offline Actief: Nooit Delen Geplaatst Juli 24, 2007 ik heb een tijdje geleden pro cycling manager 2007 gedowload, maar nu krijg ik het bericht dat mijn tijdslimiet verstreken is. ik krijg namelijk volgend bericht: ----------- FOUT De tijdslimiet om de toepassing te gebruiken zonder dat er zich een schijf in het station bevindt, is verstreken. Plaats de originele schijf en start de toepassing opnieuw. ----------- is dit probleem op te lossen door gewoon dat spel zelf op cd te zetten? of met een crack? ik ben namelijk al een tijdje aan het zoeken naar een crack, maar vind er geen grtz Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 4
lingier Geplaatst Juli 24, 2007 Bijdragen: 4 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 07/24/07 Status: Offline Actief: Nooit Auteur Delen Geplaatst Juli 24, 2007 en als ik het spel probeer op te starten met deamon tools krijg ik hetvolgende: ----------- FOUT Het systeem heeft vastgesteld dat u emulatiesoftware probeert te gebruiken. Gelieve de originele schijf te plaatsen, de emulatiesoftware uit te schakelen en opnieuw te proberen ----------- Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 4
G.wo0nMarc Geplaatst Juli 24, 2007 Bijdragen: 160 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 07/12/07 Status: Offline Actief: Nooit Delen Geplaatst Juli 24, 2007 Dat is volgens mij Starforce, beveiliging van het spel... Volgens mij hebben ze daar nog geen manier voor om dat te omzeilen... Correct me if i'am wrong Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 160
jeffreyajax Geplaatst Juli 24, 2007 Bijdragen: 23 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 02/28/07 Status: Offline Actief: Nooit Delen Geplaatst Juli 24, 2007 Heey Er is cker wel een manier en die is de simpelste van de hele wereld. Je moet eerst op deze site http://disc-tools.com/download/daemon+sptd+md5sum SPTD downloaden gaat heel snel als dat klaar is. Moet je op dezelfde site Deamon Tools downloaden dat is een betere versie dan die je nou hebt. Dan moet je Deamon opstarten dan krijg je niks te zien maar als je rechtsonderin kijkt zie je een rood bliksempje die klik je aan dan krijg je een klein menutje te zien en dan kan je een image mounten en dan kun je gewoon spelen. Het is heel simpel 100% dat ie het doet ben ik cker van. Groeten Jeffrey Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 23
lingier Geplaatst Juli 26, 2007 Bijdragen: 4 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 07/24/07 Status: Offline Actief: Nooit Auteur Delen Geplaatst Juli 26, 2007 het lukt met niet als ik op mount image ga, en dan naar de pcm map ga. zie ik geen icoontjes, alleen maar mappen. ik heb dan op "all files" geklikt om alles te zien. dan op pcm.exe geklikt, maar mn pc doet niets nog wat bijkomende hulp is welkom en zou zeer geaprecieerd worden grtz Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 4
jeffreyajax Geplaatst Juli 26, 2007 Bijdragen: 23 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 02/28/07 Status: Offline Actief: Nooit Delen Geplaatst Juli 26, 2007 Neej je moet je MDS bestandje ofzo gebruiken weet niet helemaal precies maar jemoet sowieso niet uit je C map bestanden halen gewoon de gedownloaden mapje. Volgens mij moet het zo lukken succes Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 23
lingier Geplaatst Juli 27, 2007 Bijdragen: 4 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 07/24/07 Status: Offline Actief: Nooit Auteur Delen Geplaatst Juli 27, 2007 owkay, merci hé het is gelukt even een klein bijkomend vraagje: hoe kan ik die database aanpassen? Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 4
Geplaatst 2 uur geleden Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. Deze vindt je hier: https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/
Aanbevolen reactie