eveline Geplaatst Juli 23, 2007 Bijdragen: 42 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 01/27/07 Status: Offline Actief: Nooit Delen Geplaatst Juli 23, 2007 Hallo, Heb een film gedownload, avi, en zou nu graag de ondertiteling eruit halen ... is dat mogelijk ? Indien wel, hoe en met welk programma dan ? 't is een franse film waarvan ik de ndlse subs heb, maar er staan er engelse onder... vandaar. thx ! Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 42
Michiel Geplaatst Augustus 7, 2007 Bijdragen: 3532 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 10/29/06 Status: Offline Actief: Nooit Leeftijd: 53 Delen Geplaatst Augustus 7, 2007 beetje laat met de reactie, sorry....vakantiedrukte. je kunt de ondertiteling (indien permanent) niet verwijderen. wel kun je deze maskeren met een zwarte balk. ik raad je niet aan daar de beeldkwaliteit achteruit gaat. persoonlijk zou ik op zoek gaan naar een niet ondertitelde film of een NL subbed exemplaar Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 3.5k
eveline Geplaatst Augustus 17, 2007 Bijdragen: 42 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 01/27/07 Status: Offline Actief: Nooit Auteur Delen Geplaatst Augustus 17, 2007 ok, dank je wel... en ja, vakantiedrukte, de mijne zit eraan te komen !!! Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 42
Geplaatst 2 uur geleden Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. Deze vindt je hier: https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/
Aanbevolen reactie