liljenem Geplaatst Juli 23, 2007 Bijdragen: 1 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 07/23/07 Status: Offline Actief: Nooit Delen Geplaatst Juli 23, 2007 Hallo, Ik heb zojuist mijn eerste film gedownload en via convertXtoDVD gebrand. Bij het afspelen op de dvd speler ziet alles er vrij aardig uit met uitzondering van een doorzichtig logo (vso-software) dat telkens in beeld verschijnt. Weten jullie hoe ik dit kan verwijderen? Alvast bedankt! Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 1
Robin Geplaatst Juli 24, 2007 Bijdragen: 501 Waardering: 64 Prestatiepunten: 383 Dagen gewonnen: 3 Lid sinds: 08/26/06 Status: Offline Actief: November 16, 2022 Leeftijd: 31 Delen Geplaatst Juli 24, 2007 Onderaan de handleiding staat 'n code ! BIj reacites.. O0 Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 64 501 3
appelsap Geplaatst Augustus 14, 2007 Bijdragen: 126 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 08/14/07 Status: Offline Actief: November 19, 2018 Leeftijd: 31 Delen Geplaatst Augustus 14, 2007 dat logo staat er omdat je normaal convertxtodvd moet kopen maar als je die serial invoert waar robin het over had. dan heb je dat probleem niet meer. groeten appelsap Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 126
#JOEPIE# Geplaatst Augustus 15, 2007 Bijdragen: 354 Waardering: 0 Prestatiepunten: 306 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 07/05/07 Status: Offline Actief: Augustus 27, 2023 Delen Geplaatst Augustus 15, 2007 dat logo staat er omdat je normaal convertxtodvd moet kopen maar als je die serial invoert waar robin het over had. dan heb je dat probleem niet meer. groeten appelsap En dit is de serial waarmee ie het doet: ConvertXtoDVD 2.2.2.256 serial number: DELETED #JOEPIE# Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 354
Gast jaap 2005 Geplaatst Augustus 24, 2007 Delen Geplaatst Augustus 24, 2007 hoi joepie kan de code niet vinden? kan jij mij meschien ff uitleggen waar ik moet zoeken. en waar ik het er in moet zetten. dat zou heel fijn zijn. voor mij. ik was al blij dat hij het deet met ondertiteling er onder. dus hoop ik dat je mij zou willen helpen ben er een leek op dat gebied. mvg jaap Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
xbox fanaat Geplaatst September 9, 2007 Bijdragen: 51 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 01/30/07 Status: Offline Actief: Nooit Delen Geplaatst September 9, 2007 ha die jaap de codes moet je invoeren bij de instalatie van convert dus je zult het even on nieuw moeten instaleren. en de code staat bij de reacties http://www.duken.nl/content/view/429/5/ maar waarschijnlijk moet je nog even op het vakje show hide comments onder de dikke leters van commentaar. s succes O0 Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 51
totalyduzz Geplaatst September 9, 2007 Bijdragen: 205 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 11/24/06 Status: Offline Actief: Nooit Leeftijd: 33 Delen Geplaatst September 9, 2007 hoeft niet,, ik heb de code later ingevoerd,, als je het programma opstart zegt ie: kopen, proberen of vrijgeven als je op vrijgeven klikt kun je een code invoeren Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 205
xbox fanaat Geplaatst September 11, 2007 Bijdragen: 51 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 01/30/07 Status: Offline Actief: Nooit Delen Geplaatst September 11, 2007 oh dat is dan helemaal gemakkelijk heb ik het zelf op de moeilijke manier gedaan. bedankt voor de correctie Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 51
Geplaatst 2 uur geleden Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. Deze vindt je hier: https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/
Aanbevolen reactie