Spring naar bijdragen

ondertitels syncroon

Aanbevolen reactie

• Bijdragen:  51
  • Waardering:   0
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Status:  Offline
  • Actief:  Nooit

hallo ik heb al verschillende films subs onder gezet telkens met succes maar nu heb ik 2 films nl the nativity story en children of the corn 1 en wil dan de subs eronder zetten heb al geprobeerd met contverxtodvd en ook al met subsync en virtualdub heb ook al geprobeerd verschillende subs te downloaden maar het lukt me voor deze films dus helemaal niet om de subs syncroon te krijgen hoe kan dat? met al mijn andere films (een stuk of 15) is het telkens dadelijk gelukt en bij deze 2 lukt het gewoon niet. kan het zijn omdat bij deze films het eerste stukje gewoon geschreven tekst is die vertaald wordt en niet gesproken. ik snap het dus gewoon niet waarom alle andere wel en deze gewoon niet? kan iemand aub helpen!!!!!!?????

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 0
  • 51
  • Reacties 1
  • Gemaakt
  • Laatste reactie

Top Posters In Dit Topic

Populaire dagen

Top Posters In Dit Topic

• Bijdragen:  501
  • Waardering:   64
  • Prestatiepunten:  383
  • Dagen gewonnen:  3
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  31

Hallo,

Je kan dit op 2 manieren verhelpen:

1. Probeer een andere ondertiteling die opmaat voor jou film is geschreven. Vaak heb je V1, V2, V3 ect.

Elke ondertiteling loopt net iets anders.

2. Gebruik subtitle workshop om je ondertiteling gelijk te laten lopen. Je kan dan een begin en eind tijd invoeren en dan rekt hij het uit over de film.

Groetjes,

Robin

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 64
  • 501
  • 3

Geplaatst 2 uur geleden

Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. :goed:

Deze vindt je hier:   https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/  

Gast
Deze discussie is nu afgesloten voor verdere antwoorden.
  • Wie zijn er online?  5 leden zijn actief

Mededelingen

• Nieuwe aanmaken...