Julien Geplaatst Juli 20, 2007 Bijdragen: 413 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 03/06/07 Status: Offline Actief: Nooit Leeftijd: 33 Delen Geplaatst Juli 20, 2007 nu download ik al een tijdje met Alt.Binz .. tot dinsdag ging dat goed. maar steeds als ik nu wat download , download ie het wel .. maar hij stopt bij 98% / 99% .. hoe kan ik dit verhelpen? Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 413
Wesley Geplaatst Juli 20, 2007 Bijdragen: 4307 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 05/29/06 Status: Offline Actief: Nooit Leeftijd: 32 Delen Geplaatst Juli 20, 2007 mischien is de nzb te oud en dan krijg je een paar die incompleet zijn wat je dan moet doen. Bij newsbin pro ik weet niet of dit ook kan bij alt.binz maar rechtermuisknop en dan assemble incomplete and remove. dan komen ze toch nog allemaal in de map te staan. En dan moet je even een par aanklikken zodat ie wordt gemaakt. Zoek even ergens in alt.binz naar iets wat lijkt op: assemble incompletes and remove. En hopen dat het dan lukt. Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 4.3k
Julien Geplaatst Juli 20, 2007 Bijdragen: 413 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 03/06/07 Status: Offline Actief: Nooit Leeftijd: 33 Auteur Delen Geplaatst Juli 20, 2007 ik kan het niet vinden in alt.binz.. maar die newsbin .. is die gratis ? want anders probeer ik die gewoon een keer.. het maakt mij niet uit met welk programma ik het binnenhaal .. als ik het maar binnen haal :cool2: O0 gr, julien Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 413
Wesley Geplaatst Juli 21, 2007 Bijdragen: 4307 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 05/29/06 Status: Offline Actief: Nooit Leeftijd: 32 Delen Geplaatst Juli 21, 2007 ja het is voor 30 dagen gratis maar als je op usenet of ftd kijkt dan kan je zo een volle versie downloaden Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 4.3k
Julien Geplaatst Juli 21, 2007 Bijdragen: 413 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 03/06/07 Status: Offline Actief: Nooit Leeftijd: 33 Auteur Delen Geplaatst Juli 21, 2007 ja .. maar dan krijg ik weer hetzelfde als met die newsleecher.. die lukte dus ook al niet.. maar 30 dagen is al meer dan de 14 die ik bij newsleecher kreeg:) bedankt, zal hiervoor eens gaan kijken als ik weer thuis ben.. ben dit weekend ergens en daar doet ie het wel gewoon .. gelijk maar 40gb gedownload.. maar kan ik bij ewaka (of andere payserver) met een wally card betalen? dit vind ik namelijk wat makkelijker dan zo maar rekening nummer te geven.. gr julien Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 413
Wesley Geplaatst Juli 21, 2007 Bijdragen: 4307 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 05/29/06 Status: Offline Actief: Nooit Leeftijd: 32 Delen Geplaatst Juli 21, 2007 nee hellaas niet Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 4.3k
Geplaatst 2 uur geleden Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. Deze vindt je hier: https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/
Aanbevolen reactie