bes125 Geplaatst Juli 18, 2007 Bijdragen: 95 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 03/03/07 Status: Offline Actief: Nooit Delen Geplaatst Juli 18, 2007 hej iedereen, ik wou een liedje verwijderen op LimeWire maar ik ze per ongeluk allemaal verwijderd? Kan ik ze ergens terugvinden? Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 95
kaasbroodje Geplaatst Juli 22, 2007 Bijdragen: 500 Waardering: 25 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 11/25/06 Status: Offline Actief: Mei 14, 2014 Leeftijd: 35 Delen Geplaatst Juli 22, 2007 als ze niet in de prullenbak staan niet. of je probeert systeem herstel weet niet of dat helpt Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 25 500
#JOEPIE# Geplaatst Augustus 6, 2007 Bijdragen: 354 Waardering: 0 Prestatiepunten: 306 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 07/05/07 Status: Offline Actief: Augustus 27, 2023 Delen Geplaatst Augustus 6, 2007 hej iedereen, ik wou een liedje verwijderen op LimeWire maar ik ze per ongeluk allemaal verwijderd? Kan ik ze ergens terugvinden? Als ik eerlijk moet zijn, en je hebt ze goed verwijderd via het knopje, en als kaasbroodje gelijk heeft, dan zijn ze allemaal verwijderd ja. Of je doet zoals kaasbroodje al zei: ''of je probeert systeem herstel weet niet of dat helpt'' #JOEPIE# Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 354
Geplaatst 2 uur geleden Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. Deze vindt je hier: https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/
Aanbevolen reactie