persik Geplaatst Juli 17, 2007 Bijdragen: 18 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 06/09/07 Status: Offline Actief: Nooit Delen Geplaatst Juli 17, 2007 Mijn computer hangt steeds vast en kan je nergens meer op klikken ik denk dat dit misschien door een virus komt alleen ik heb norton 360 en die kan geen virusscan compleet afmaken omdat hij dan na een tijdje vast gaat hangen. ik heb dit probleem al voordat ik norton 360 had gedownload dus het komt niet omdat ik mijn computer norton 360 niet aankan. Iemand een oplossing hoe ik er voor kan zorgen dat mijn computer steeds vasthangt? Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 18
masterload Geplaatst Juli 20, 2007 Bijdragen: 60 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 04/09/07 Status: Offline Actief: Nooit Delen Geplaatst Juli 20, 2007 als je je pc restart in je boot screen doe je gelijk na de reboot F8 save mode kijk is of ie dan wel gewoon doorstart ? en reply again hier Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 60
SwiszX Geplaatst September 2, 2007 Bijdragen: 82 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 01/04/07 Status: Offline Actief: Nooit Leeftijd: 31 Delen Geplaatst September 2, 2007 het kwam bij mij ook maar het lag aan mij HardeSchijf Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 82
Farid. Geplaatst September 7, 2007 Bijdragen: 5247 Waardering: 249 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 08/27/07 Status: Offline Actief: Februari 24, 2016 Delen Geplaatst September 7, 2007 hmm.. of je moet alle rommel van je Computer afgooien of heb je dat al geprobeert?? (bij mij werkt het ) 1farid1 :cool2: Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 249 5.2k
Wesley Geplaatst September 7, 2007 Bijdragen: 4307 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 05/29/06 Status: Offline Actief: Nooit Leeftijd: 32 Delen Geplaatst September 7, 2007 Wat is je ram geheugen het kan zijn dat je computer zoveel in het begin opstart dat hij dat allemaal niet zo snel kan verwerken Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 4.3k
Geplaatst 2 uur geleden Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. Deze vindt je hier: https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/
Aanbevolen reactie