Rick1324117102 Geplaatst Juli 17, 2007 Bijdragen: 136 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 07/11/06 Status: Offline Actief: Nooit Leeftijd: 43 Delen Geplaatst Juli 17, 2007 Hey dukennaars, Heb weer eens wat, hehehehe Zit dus te kloten met mijn nieuwe Nvidia kaartje om het met de TV goed te krijgen, nu is mij dit alles gelukt maar heb ik wel weer eens wat vaags, als ik dus de optie Dual view doe dan kun je dus de beeldschermen apart instellen, nu heb ik het dus zo ingesteld dat mijn films moeten worden afgespeeld op mijn TV, ( DUH ) Maar dat doet hij dus niet, hij geeft wel beeld, mij mooie bureablad, maar geen film... Zie overigens niks dan alleen het bureablad, dus geen icoontjes, geen muis.. Nada... Nu kun je er dus ook voor kiezen om het te clonen, als ik dat doe dan krijg ik op bijde monitoren beeld, alleen is het beeld voor mij tv te groot, dus moet ik scrollen om alles te zien op mijn tv, nu is dit opzich niet zon ramp, maar dat doet hij bij de film ook :-[ :-[ Iemand een ID hoe ik dat beeld kan laten synchen ofzo, zodat hij er dus wel helemaal op past, het mooiste zou zijn als iemand mij kon uitleggen hoe dat nu wekt met dat Dualview en dan ook de films afspelen.... want dat lijkt me het makkelijkste... Een heel verhaal maar goed.... Greetzzz BoBo Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 136
Oud-beheerder Duken Geplaatst Juli 17, 2007 Bijdragen: 26218 Waardering: 2934 Prestatiepunten: 25050 Dagen gewonnen: 265 Lid sinds: 12/17/11 Status: Offline Actief: Maandag om 14:24 Was actief op: Windows Oud-beheerder Delen Geplaatst Juli 17, 2007 je hebt dan je bureaublad uitgebreid. Je kan de film dan naar je rechter scherm schuiven. Alsware naar je TV. Of misschien links Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 2.9k 26.2k 265
Rick1324117102 Geplaatst Juli 17, 2007 Bijdragen: 136 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 07/11/06 Status: Offline Actief: Nooit Leeftijd: 43 Auteur Delen Geplaatst Juli 17, 2007 Whahahahah, das eigenlijk best vet :D Nou bedankt maar weer Slotjuhhh Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 136
Oud-beheerder Duken Geplaatst Juli 17, 2007 Bijdragen: 26218 Waardering: 2934 Prestatiepunten: 25050 Dagen gewonnen: 265 Lid sinds: 12/17/11 Status: Offline Actief: Maandag om 14:24 Was actief op: Windows Oud-beheerder Delen Geplaatst Juli 17, 2007 Geen dank en veel plezier met je lang werpige bureaublad O0 Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 2.9k 26.2k 265
Geplaatst 2 uur geleden Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. Deze vindt je hier: https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/
Aanbevolen reactie