Xilan Geplaatst Juli 16, 2007 Bijdragen: 1 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 07/16/07 Status: Offline Actief: Nooit Delen Geplaatst Juli 16, 2007 hallo mensen, Ik heb een probleempje met mijn NFS: Carbon.. :-\ Ik kan alles doen totdat ik een laadscherm krijg, dat blijft staan, het spel laad dan niet meer terwijl er wel "Spel Laden" .. :-[ Ik hoop dat jullie kunnen helpen.. Thanks alvast PS. Ik heb de test gedaan op www.srtest.com en men minimum waren allemaal pass behalve men videokaart was Info, toen heb ik dat gedownload wat ze aanbevolen en bij de installatie zei: "De software die u voor deze hardware installeerd: NVIDIA GeForce 6150 LE voldoet niet aan de eisen van de Window Logo-Test, die op compabiliteit met Windows XP controleert.. Ik snap er echt NIKS meer van :-[ :-[ :-\ Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 1
candesco Geplaatst Juli 18, 2007 Bijdragen: 124 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 06/14/07 Status: Offline Actief: Januari 8, 2012 Leeftijd: 43 Delen Geplaatst Juli 18, 2007 Die logo test kun je negeren. Gewoon driver installeren. Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 124
lucky,borg Geplaatst Augustus 21, 2007 Bijdragen: 1 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 08/21/07 Status: Offline Actief: Nooit Delen Geplaatst Augustus 21, 2007 hallo mensen O0 ik heb ook een probleem met mijn nfs carbon ik heb hem met de orcineele cd geinstaleerd en toe de cd gebrand en al ik hem nu weil spalen met de gebrande cd staat er kan cd niet vonden hoe kan dit????? Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 1
DutchFighter Geplaatst Augustus 21, 2007 Bijdragen: 378 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 09/13/06 Status: Offline Actief: November 27, 2012 Delen Geplaatst Augustus 21, 2007 geen flauw idee maar ik zou een crackje proberen (no-cd crack dus) of gewoon ff image filetje gebruiken en dan mounten met deamontools of alcohol 120% Grtz, DutchFighter Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 378
Geplaatst 2 uur geleden Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. Deze vindt je hier: https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/
Aanbevolen reactie