masterload Geplaatst Juli 16, 2007 Bijdragen: 60 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 04/09/07 Status: Offline Actief: Nooit Delen Geplaatst Juli 16, 2007 Direct connect nederland omdat er zoveel vragen worden gesteld met betrekkking tot bv een hublist die niet werkt heb ik in overleg met het beheer van de nl hublist http://www.publichublist.nl deze is gemaakt door rick en viper en is public voor iedereen elke nl hub kan zich in deze server registreren en elke gebruiker kan deze dc hubs listing opvragen als je http://list.publichublist.nl in je client gebruikt als standaart hublist zal deze werken het web de regserver en de pinger zijn nog steeds onder ontwikkeling maar lopen erg soepel ik zal proberen om een client inc deze hublist en easy start te releasen deze week dan is het voor de new gebruikers makelijker om te starten support en vragen kun je dan eventueel via dit forum stellen.. indien je een vraag hebt over dc++ wees dan aub duidelijk met de formulering van je vraag welke client en welke versie (dat staat altijd in je client in help/about) dat scheel veel zoeken er zijn een 300 verschillende clients :police: Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 60
masterload Geplaatst Juli 16, 2007 Bijdragen: 60 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 04/09/07 Status: Offline Actief: Nooit Auteur Delen Geplaatst Juli 16, 2007 PREVIEW het begin is er ;D zodra de installer klaar is moet je echter een ding invullen bij nick je gebruikersnaam [img width=596 height=440]http://kaasbroodje.nederservice.nl/1.gif ik ga nu aan een aantal werkende hublists beginnen zodat julie zeker kunnen zijn van een ruime keuze dc hubs meer zodra ik verder ben Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 60
Oud-beheerder Duken Geplaatst Juli 17, 2007 Bijdragen: 26218 Waardering: 2934 Prestatiepunten: 25044 Dagen gewonnen: 265 Lid sinds: 12/17/11 Status: Offline Actief: Gister om 07:16 Was actief op: Windows Oud-beheerder Delen Geplaatst Juli 17, 2007 DukeN DC++??!!! Dat ziet er goed uit!!! Ik wil het wel eens af zien en testen. Een eigen duken dc++... dat is leuk!!! O0 Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 2.9k 26.2k 265
masterload Geplaatst Juli 17, 2007 Bijdragen: 60 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 04/09/07 Status: Offline Actief: Nooit Auteur Delen Geplaatst Juli 17, 2007 ;D nice 2 know u like it ik heb gisteren overleg gehad met een admin van het NL hulist project en vervolgends de nl hublist als standaard pub hublist in de client gezet ! de basis van de client word nu getest vanzelf sprekend heeft de duken admin/ crew recht op accounts in de newbie hub waar de client naar verwijst dit laat ik aan de admin van duken over dit is geen verplichting maar wel zo fair lijkt me er zijn al een aantal die hard dc operators aanwezig om de gebruikers te helpen met alle vragen over de settings en andere dc related vragen Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 60
Oud-beheerder Duken Geplaatst Juli 17, 2007 Bijdragen: 26218 Waardering: 2934 Prestatiepunten: 25044 Dagen gewonnen: 265 Lid sinds: 12/17/11 Status: Offline Actief: Gister om 07:16 Was actief op: Windows Oud-beheerder Delen Geplaatst Juli 17, 2007 Dat klinkt super man, ik wacht de test wel af en hoor het graag! :dans2: Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 2.9k 26.2k 265
Wesley Geplaatst Juli 17, 2007 Bijdragen: 4307 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 05/29/06 Status: Offline Actief: Nooit Leeftijd: 32 Delen Geplaatst Juli 17, 2007 Dat ziet er echt wreed uit! Super man! Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 4.3k
masterload Geplaatst Juli 17, 2007 Bijdragen: 60 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 04/09/07 Status: Offline Actief: Nooit Auteur Delen Geplaatst Juli 17, 2007 hmz noem het effe beta maar is testklaar nog een aantal dingen aanpassen kleintjes wel klik op het bannertje om te downloaden de dll is een installer.exe kan er eventueel een rar van maken is wel zo veilig en word niet geblokked door je fire wal enz maar als beta moet het kunnen even kijken of die link zo werkt normaal hebie geen toegang hotlink prevention uu een testje hier en daar zou leuk zijn ik moet die hub nog van scripts voorzien dus ben wel online maar bezig vragen kun je Banaan en mr CAIN vragen stellen in het nederlands Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 60
masterload Geplaatst Juli 18, 2007 Bijdragen: 60 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 04/09/07 Status: Offline Actief: Nooit Auteur Delen Geplaatst Juli 18, 2007 12:03] *** Connecting to Smokers.no-ip.org:4123... [12:03] *** Connected [12:03] <PtokaX> This hub is running PtokaX DC Hub 0.3.5.2 (UpTime: 2 days, 10 hours, 26 minutes) [12:03] <PtokaX> =+=+=+=+=+=+=+=+=+=+=+=+=+=+=+=+=+=+=+=+= • Hub name: Smokers cannabis country public • Hub address: Smokers.no-ip.org • Hub topic: welkom op Smokers public voor info bezoek www.duken.nl • Hub time: 12:03:11 • Hub date: 18.07.2007. =+=+=+=+=+=+=+=+=+=+=+=+=+=+=+=+=+=+=+=+= nog even met de hub verder zodra er iemand met die client gaat klooien feedback word gewaardeerd Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 60
masterload Geplaatst Juli 19, 2007 Bijdragen: 60 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 04/09/07 Status: Offline Actief: Nooit Auteur Delen Geplaatst Juli 19, 2007 <•SmokerS•> ================================================================================= • Hub Information: ------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------ • Hub owner: Masterload™ • Hub name: Smokers cannabis country public • Hub address: smokers.no-ip.org:4123 • Hub description: Smokers Duken DC public RCv10.023 • Hub uptime: 0 Weeks 0 Days 1 Hours 12 Minutes and 24 Seconds • Hub software: PtokaX 0.3.5.2 running RoboCop v10.023 - created by Optimus™ • Hub web address: www.duken.nl • Hub share amount: 672.96 GB • Hub users (actual/max): 20 / 1000 • Hub users peak (actual/max): 22 / 27 ------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------ • Useful commands: ------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------ • For help: !shelp • For registration: !regme password • Add hub to favorites: /fav • xxx • xxx ------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------ • cool links: ------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------ • http://forum.nederservice.nl • http://www.nedertop.nl • http://www.duken.nl • http://www.hublist.nl ------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------ • Announcements: ------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------ • Elke avond: Live DC++ help van 19.30 T/M 21.30 ================================================================================= de hub loopt de bot werkt nu en je kan erin nog een paar kleine dingetjes maar das all ik ga nu met de client verder ;D Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 60
Oud-beheerder Duken Geplaatst Juli 19, 2007 Bijdragen: 26218 Waardering: 2934 Prestatiepunten: 25044 Dagen gewonnen: 265 Lid sinds: 12/17/11 Status: Offline Actief: Gister om 07:16 Was actief op: Windows Oud-beheerder Delen Geplaatst Juli 19, 2007 Echt leuk! Ik ga ook maar eens naar DC++ kijken. Ik wacht je client nog even af en dan ga ik ook de wereld van dc++ bezoeken Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 2.9k 26.2k 265
masterload Geplaatst Juli 19, 2007 Bijdragen: 60 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 04/09/07 Status: Offline Actief: Nooit Auteur Delen Geplaatst Juli 19, 2007 daar gaan we dan klik op het bannertje om de download te starten <<---- DOWNLOAD NU 100% gratis ! het zou echt erg jip en janneke moeten zijn na het downloaden klik op op install dan poped er een screen op met [img width=596 height=440]http://kaasbroodje.nederservice.nl/1.gif volg de aanwijzing en klik op OK je zou nu automatisch in Smokers hub moeten zitten O0 DukeN is natuurlijk een admin dus even een gil in main als je er bent aub Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 60
Oud-beheerder Duken Geplaatst Juli 20, 2007 Bijdragen: 26218 Waardering: 2934 Prestatiepunten: 25044 Dagen gewonnen: 265 Lid sinds: 12/17/11 Status: Offline Actief: Gister om 07:16 Was actief op: Windows Oud-beheerder Delen Geplaatst Juli 20, 2007 Helemaal super!! Installeren ziet er erg leuk uit met "DukeN DC" erin. Helaas kan ik geen verbinding omdat ik @ work ben. Verder werkt hij dus goed en duidelijk. Trouwens, ik werk met vista dus hij is ook nog vista save Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 2.9k 26.2k 265
Oud-beheerder Duken Geplaatst Juli 21, 2007 Bijdragen: 26218 Waardering: 2934 Prestatiepunten: 25044 Dagen gewonnen: 265 Lid sinds: 12/17/11 Status: Offline Actief: Gister om 07:16 Was actief op: Windows Oud-beheerder Delen Geplaatst Juli 21, 2007 Super!! Het werkt als een trein. Lekker connecten en gaan Thx man echt top! Als hij helemaal klaar is moet je het even zeggen dan kan ik hem bij de duken downloads zetten. Misschien vind je het leuk om een goede handleiding ervoor te schijven? edit: als ik bij iemand wil downloaden krijg ik de melding: <•SmokerS•> *** You're not authorized to download from User's! Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 2.9k 26.2k 265
masterload Geplaatst Juli 22, 2007 Bijdragen: 60 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 04/09/07 Status: Offline Actief: Nooit Auteur Delen Geplaatst Juli 22, 2007 welkom op DukeN Wbdc++ presset Based on dc++ 0.699 zet je eigen nick in settings menu klik op OK en je kan beginnen ! in deze client is alleen in de settings iets aangepast zodat je gelijk online support in de smokers hub kan vragen zodra je een naam ingeeft en enter klikt ben je als het goed is al aan het inloggen als je bij favorite hubs kijkt (gele sterretje bovenaan) zie je staan "maak een tour op DC++" deze tour neemt je mee langs het een aantal dc++ hubs de client zal automatisch blijven connecten tot je een hub tegenkomt waar je met jou settings binnen kan voor vragen over deze settings en hoe ze te veranderen kun je elke operator in Smokers public raadplegen of het forum op duke.nl raadplegen zodra de relase er staat zal ik deze settings daar ook uitleggen voor meer support kijk op : www.duken.nl dc++ forums greets Masterload, WBDC++ juli 2007 natuurlijk dat hoort erbij even dagje pauze Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 60
masterload Geplaatst Juli 23, 2007 Bijdragen: 60 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 04/09/07 Status: Offline Actief: Nooit Auteur Delen Geplaatst Juli 23, 2007 als ik bij iemand wil downloaden krijg ik de melding: <•SmokerS•> *** You're not authorized to download from User's! downloaden staan nu aan een van de settings in de hub Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 60
masterload Geplaatst Augustus 30, 2007 Bijdragen: 60 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 04/09/07 Status: Offline Actief: Nooit Auteur Delen Geplaatst Augustus 30, 2007 O0 een nieuw public DC++ starters hub met nu een max van 6000 gebruikers en speciaal voor new users ! ··÷¦÷··· § Ø Ú T H Ê R Ñ ÷¦÷ Ç R Ø § § ···÷¦÷··· dchub://SouthernCross.GG-Net.org:1337 als je een client hebt gebruik dan de link in je browser heb je geen client download dan in bovenstaand topic en doe hetzelfde na de install ik zal de link in de volgende duken release bijzetten multi language engels swe of nederlands in mainchat Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 60
Oud-beheerder Duken Geplaatst Augustus 31, 2007 Bijdragen: 26218 Waardering: 2934 Prestatiepunten: 25044 Dagen gewonnen: 265 Lid sinds: 12/17/11 Status: Offline Actief: Gister om 07:16 Was actief op: Windows Oud-beheerder Delen Geplaatst Augustus 31, 2007 Topper! Kan je mij de nieuwste installer nog even mailen als hij klaar is? Dan kan ik hem bij de duken.nl downloads plaatsen O0 Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 2.9k 26.2k 265
BugsBunny Geplaatst November 22, 2007 Bijdragen: 18 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 11/22/07 Status: Offline Actief: Nooit Delen Geplaatst November 22, 2007 hehe... jullie eigen client alleen jammer van die Based on dc++ 0.699 :-[ Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 18
Geplaatst 2 uur geleden Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. Deze vindt je hier: https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/
Aanbevolen reactie