masterload Geplaatst Juli 16, 2007 Bijdragen: 60 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 04/09/07 Status: Offline Actief: Nooit Delen Geplaatst Juli 16, 2007 :-[ soms neem je gewoon teveel hooi op je vork en ik doe dat net iets vaker aangenaam Masterload , ik ben owner van Smokers op DC++ en doe heel veel met websites en aplicaties indien je vragen over dc++ hebt kun je me deze altijd stellen in het toepasselijke forum op deze site, welke ik van de week is zal updaten met leuke nl info voor dc gebruikers naast dc ben ik veel met CMS en php bezig en zo beheer ik een 20 tal websites (niet commercieel) deze Joomla Xemedia is ook een leuke momenteel ben ik met een aantal trackers - game - site en dating script bezig naast mn eigen forums en forums zoals deze ik vind duken een leuke site vanwegen het verdeelde aanbod van info en ik probeer elke dag even te kijken je kan me elke avond tussen 21:00 en 20:00 vinden op Smokers public voor live dc support en vragen over DC++ onderwerpen Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 60
Oud-beheerder Duken Geplaatst Juli 16, 2007 Bijdragen: 26218 Waardering: 2933 Prestatiepunten: 25040 Dagen gewonnen: 265 Lid sinds: 12/17/11 Status: Offline Actief: Januari 2 Was actief op: Windows Oud-beheerder Delen Geplaatst Juli 16, 2007 Toppie man!! Welcome op de site! We kunnen je hulp goed gebruiken!! O0 Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 2.9k 26.2k 265
masterload Geplaatst Juli 17, 2007 Bijdragen: 60 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 04/09/07 Status: Offline Actief: Nooit Auteur Delen Geplaatst Juli 17, 2007 thx u geweldige site hier http://webblaster.eu/smoke/rastaman.swf Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 60
Oud-beheerder Duken Geplaatst Juli 17, 2007 Bijdragen: 26218 Waardering: 2933 Prestatiepunten: 25040 Dagen gewonnen: 265 Lid sinds: 12/17/11 Status: Offline Actief: Januari 2 Was actief op: Windows Oud-beheerder Delen Geplaatst Juli 17, 2007 Leuk om te horen thx, alleen zijn momenteel bijna alle vaste leden op vakantie. Dus het is wat rustiger :vis: Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 2.9k 26.2k 265
masterload Geplaatst Juli 19, 2007 Bijdragen: 60 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 04/09/07 Status: Offline Actief: Nooit Auteur Delen Geplaatst Juli 19, 2007 ;D das toch mooi heb je het rijk voor jezelf effe ey die duken banners met de html links daar staan een paar xjes voor de href en de rest dus die werken niet heb ze hier nu wel aangepast maar wel zo makelijk als het goed staat als je copy gebruikt lol Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 60
Geplaatst 2 uur geleden Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. Deze vindt je hier: https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/
Aanbevolen reactie