Gast Gsus Geplaatst Oktober 20, 2005 Delen Geplaatst Oktober 20, 2005 hallo ik ben nieuw met downloade met mirc, ik heb de handleiding gevolgd en al meerder keren geprobeert t spel batlefield 2 te downloaden, maar k krijg elke keer deze melding: -CCW-Gamer302- *** You have a DCC pending, Set your client to receive the transfer. (150 seconds remaining until timeout) ! wat betekent dat en wat kan er aan doen?? Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
Oud-beheerder Duken Geplaatst Oktober 20, 2005 Bijdragen: 26218 Waardering: 2933 Prestatiepunten: 25024 Dagen gewonnen: 265 Lid sinds: 12/17/11 Status: Offline Actief: November 13 Was actief op: Windows Oud-beheerder Delen Geplaatst Oktober 20, 2005 Heb je DCC op igone staan? Zie de handleiding. Heb je dit met alle bots? Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 2.9k 26.2k 265
Gast Gsus Geplaatst Oktober 20, 2005 Delen Geplaatst Oktober 20, 2005 idd Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
Gast Gsus Geplaatst Oktober 21, 2005 Delen Geplaatst Oktober 21, 2005 ik heb hem wel op ignore staan. maar ik heb het wel met alle bots. Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
Oud-beheerder Duken Geplaatst Oktober 21, 2005 Bijdragen: 26218 Waardering: 2933 Prestatiepunten: 25024 Dagen gewonnen: 265 Lid sinds: 12/17/11 Status: Offline Actief: November 13 Was actief op: Windows Oud-beheerder Delen Geplaatst Oktober 21, 2005 Dat zou niet mogelijk kunnen zijn. Als je DCC op ignore hebt staan dan mag hij die melding niet geven. Als een herinstall van mIRC gedaan? Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 2.9k 26.2k 265
Gast BoboRickyNL Geplaatst December 27, 2005 Delen Geplaatst December 27, 2005 IDD DukeN Dat zou niet mogelijk kunnen zijn. Als je DCC op ignore hebt staan dan mag hij die melding niet geven. Heb je dat vinkje ook weggehaald van turn ignore on in 3 minutes... Ook dan kan hij die fouten geven, heb zelf ook wel eens een dcc pending, maar dat ligt dan meer aan de bot dan aan mij... Dus gewoon alles nog eens na lopen, met de handleiding van de Duke naast je zijde... :blush: Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
Geplaatst 2 uur geleden Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. Deze vindt je hier: https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/
Aanbevolen reactie
Gearchiveerd
Deze discussie is nu gearchiveerd en afgesloten voor verdere reacties.