Gast Gsus Geplaatst Oktober 20, 2005 Delen Geplaatst Oktober 20, 2005 hallo ik ben nieuw met downloade met mirc, ik heb de handleiding gevolgd en al meerder keren geprobeert t spel batlefield 2 te downloaden, maar k krijg elke keer deze melding: -CCW-Gamer302- *** You have a DCC pending, Set your client to receive the transfer. (150 seconds remaining until timeout) ! wat betekent dat en wat kan er aan doen?? Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
Oud-beheerder Duken Geplaatst Oktober 20, 2005 Bijdragen: 26218 Waardering: 2933 Prestatiepunten: 25024 Dagen gewonnen: 265 Lid sinds: 12/17/11 Status: Offline Actief: November 13 Was actief op: Windows Oud-beheerder Delen Geplaatst Oktober 20, 2005 Heb je DCC op igone staan? Zie de handleiding. Heb je dit met alle bots? Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 2.9k 26.2k 265
Gast Gsus Geplaatst Oktober 20, 2005 Delen Geplaatst Oktober 20, 2005 idd Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
Gast Gsus Geplaatst Oktober 21, 2005 Delen Geplaatst Oktober 21, 2005 ik heb hem wel op ignore staan. maar ik heb het wel met alle bots. Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
Oud-beheerder Duken Geplaatst Oktober 21, 2005 Bijdragen: 26218 Waardering: 2933 Prestatiepunten: 25024 Dagen gewonnen: 265 Lid sinds: 12/17/11 Status: Offline Actief: November 13 Was actief op: Windows Oud-beheerder Delen Geplaatst Oktober 21, 2005 Dat zou niet mogelijk kunnen zijn. Als je DCC op ignore hebt staan dan mag hij die melding niet geven. Als een herinstall van mIRC gedaan? Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 2.9k 26.2k 265