Spring naar bijdragen

usenet

josnixs

Aanbevolen reactie

• Bijdragen:  94
  • Waardering:   0
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  53

Hoi

Ik probeer te dl via nieuwsgroepen wat voor geen meter lukt het is vry moeilijk vindt ik ik heb FTD met sterren een abo dus maar daar zie je alleen de aangeboden programma`s

Ik kom via de FTD ook op shemes.com maar wat ik daar nu moet doen is me een raadsel

Ik hoop dat er nog uit te komen is,wanneer je het eenmaal weet is het eenvoudig ik had eerst grabit maar ik las hier dat is ook niet de beste.

En wanneer je bv newsleecher neemt om te dl wat vul je daarin dan je provider gegevens,en zijn deze pro`s wel gratis het is me allemaal niet duidelijk of je nu gratis kan dl ofdat je altyd moet betalen voor bv FTD.

Mischien heb ik wel niet goed gekeken op DukeN en staat het wel stap voor stap beschreven

Het gaat mij dus echt om het pro om te dl de FTD heb ik nu nog een pro dat het binnen haalt

En ondrsteund upc/chello al de nieuwsgroepen wel ik hoorde dat dat ook niet altyd zo is.

Heel veel dank Jos

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 0
  • 94
  • Reacties 0
  • Gemaakt
  • Laatste reactie

Top Posters In Dit Topic

Populaire dagen

Top Posters In Dit Topic

Populaire dagen

Geplaatst 2 uur geleden

Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. :goed:

Deze vindt je hier:   https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/  

Gast
Deze discussie is nu afgesloten voor verdere antwoorden.

Mededelingen

• Nieuwe aanmaken...