Spring naar bijdragen

xbox 360

Julien

Aanbevolen reactie

• Bijdragen:  413
  • Waardering:   0
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Status:  Offline
  • Actief:  Nooit
  • Leeftijd:  33

ik heb dus een xbox 360 gekocht en wil nu muziek van me pc naar de xbox krijgen ..

ik heb hier een router liggen .. alles is in verbinding met elkaar , de xbox heeft ook gewoon internet (kan gewoon op marketplace..)

nu ging ik op me xbox naar media -> muziek -> en dan moest ik daar naar www.xbox.com/pcsetup gaan.. heb ik ook gedaan .. moest daar kiezen welke versie ik van windows heb... nou heb ik die: Windows XP Service Pack 2 als het goed is op me pc staan (dit staat bij system)

dus op de site van xbox staat dat je zune software moet downloaden , dat heb ik gedaan , ik moest op next klikken en daarna gaat zune zelf zoeken naar nieuwe updates voor het programma.. maar die vind ie dus niet , daarna is de enige optie op hem te sluiten.

hiermee lukt het dus ook niet.. heb ook de andere opties al gedownload maar dit helpt ook niet..

kan iemand mij hier helpen?

groeten Julien

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 0
  • 413
  • Reacties 14
  • Gemaakt
  • Laatste reactie

Top Posters In Dit Topic

• Bijdragen:  501
  • Waardering:   64
  • Prestatiepunten:  383
  • Dagen gewonnen:  3
  • Actief:  
  • Leeftijd:  31

Hallo,

Wat je het beste kan doen, is werken met Simplecenter. Dit is een heel makkelijk programma waar je je muziek inzet, en dat word dan direct naar je Xbox gestreamd.

Lees deze handleiding even door, en dan moet het goedkomen:

http://forum.xboxworld.nl/showthread.php?t=98523&highlight=SimpleCenter

Robin

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 64
  • 501
  • 3

bedankt .. me xbox ziet inderdaad de muziek die ik er al op had staan .. maar niet de muziek die ik later weer heb toegevoegd?

julien

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 0
  • 413

• Bijdragen:  18

je moet windows media player 11 hebben en dan naar mediabibliotheek staat een pijlje onder klik daarop en klik dan op media delen dan staat je xbox 360 in het menu en klik op toestaan, alle muziek die je in je windows media player hebt staan staat dan op je xbox 360, om de liedjes te beluisteren heb je wel een blijvende aansluiting op het internet hebben

Veel succes!!

Ben zelf ook een trotse xbox 360 gebruiken  ;) O0

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 0
  • 18

ook bedankt voor je antwoord.. hiermee is het inderdaad gelukt..

maar ff wat anders:

nu kom ik er achter dat me xbox krassen maakt..  2 dagen in huis.. morgen ff xbox bellen en hopen dat ik een nieuwe krijg.. (en dat ze me spellen vergoeden .. ) beetje zonde van gears of war.

gr julien

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 0
  • 413

• Actief:  

Had precies het zelfde probleem. Je pa gewoon laten bellen (als je zelf nog niet 18+ bent :P)!

MS heeft inmiddels bekend dat de Xbox360 krassen maakt, en ze vergoeden de spellen en je krijgt een nieuwe of gerapereerde xbox.

Groetjes,

Robin

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 64
  • 501
  • 3

maar moet je dan geen bewijs hebben van de spellen die bekrast zijn?

heb namelijk wel 1 bonnetje van een spel ..  maar het andere spel is van een vriend..

en de xbox ziet trouwens niet de nummers die ik in de afspeel lijst zet?

gr julien

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 0
  • 413

• Actief:  

1. Je hebt geen bonnetje nodig en ook geen bewijs. Ze testen hem in Duitsland en komen hem ook nog voor je ophalen. Dus bel naar de helpdesk, vervolgens deel je mee dat je Xbox bekrast is. Een lieftallige mevrouw verbind je door en ze komen hem ophalen ;)

2. Heb je het nou over Mediaplayer of Simplecenter? Ik raad aan om het met simplecenter te doen, is heel eenvoudig en werkt gegarandeerd. Bij mij werkte het ook niet met Windows Mediaplayer.

Groetjes,

Robin

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 64
  • 501
  • 3

bedankt voor je antwoord .. maar ik kan ook zeggen dat ik wel 10 spellen bekrast heb.. of moet je die spellen ook meesturen? (je harde schijf hoeft toch niet mee.. kan ik nog op andere xbox spelen..)

en ik had het over windows media player.. die simplecenter doet het bij mij niet.. ik voeg muziek toe maar me xbox ziet het niet..

gr julien

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 0
  • 413

• Actief:  

Hey,

Je hoeft geen spellen mee te sturen, ze gaan je xbox daar 'testen'.. Of daar veel vant trecht komt vraag ik me af maar dat is hun probleem. Spellen mag je houden en moet je ergens via internet omruilen, is me ook nog niet duideiljk hoe dat precies moet. Harddisk mag je indd houden.

En over simplecenter, dat is wel erg raar. Vind je xbox simplecenter wel?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 64
  • 501
  • 3

k heb net gebeld naar xbox en omdat me xbox nog geen 14 dagen oud is mag ik em omruilen bij de winkel.. maar die hadden geen xboxen meer staan dus dat word donderdag pas een nieuwe xbox.

heb het ook gevraagd over die spellen .. en 1 daarvan (saints row) is niet van microsoft dus die kan niet worde vergoed..  de andere (gears of war) is van microsoft zelf dus die krijg ik gewoon vergoed.. moet k op xbox.com bij het zoekveld iets van replacement intypen .. dan krijg je een formulier , dat invullen en opsturen .. kost je 15 euro .. daarna krijg je een nieuw exemplaar van dat spel.. maar ik kan heel dat formulier niet vinden .. dus bel morgen weer ff hoe dat nou zit..

en ik ga nu weer even proberen of simple center het nu wel doet..

gr.julien

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 0
  • 413

• Actief:  

Ik zou het niet pikken dat dat 15 euro kost. Ik zou eisen om een nieuw spel en zelfs compensatie.

Ik heb het ook zo met m'n pa aangepakt, en om eventueel een rechtzaak te beginnen. Toen sloegen ze opeens om, en kreeg niet iemand van het callcenter maar iemand van Microsoft zelf.

Als je weet waar je je inruil formulier kan vinden, hoor ik het graag :)

Robin

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 64
  • 501
  • 3
  • Oud-beheerder

• Bijdragen:  26218
  • Waardering:   2933
  • Prestatiepunten:  25024
  • Dagen gewonnen:  265
  • Actief:  
  • Was actief op:  Windows

Damn wat een verhalen van die 360. Dat er toch zoveel problemen zijn met die krassen. Redelijk bizar toch eigenlijk  :duken:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 2.9k
  • 26.2k
  • 265

hey robin bedankt voor je antwoord.. ik heb zo formulier gevonden ..

http://www.xbox.com/NR/rdonlyres/58DB7CAC-41B9-4E5B-BF41-3198D6276B61/0/replacementdisk_orderform_NL.pdf

ik heb met het nummer 0800 - 023 38 94 gebeld en daar zeiden ze dat ze van xbox support waren .. maar ik kan toch niet zo vragen om een nieuwe game.. ik moet wel 15 euro betalen anders zie k me game niet terug..

en het moet wel een spel zijn van microsoft zelf wat anders kunnen ze er niets aan doen ..

in dat formulier staat ook dat je met een creditcard moet betalen .. en daarna pas je game terug krijgt..

en ze zijn ook niet aansprakelijk voor vermissing van je schijf of formulier.. dus als je geluk hebt dan kan je fluiten naar je game van 60 euro ..

ik weet echt niet wat ik nu met 2 kapotte spellen moet doen ..

sugesties iemand?

gr julien

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 0
  • 413

• Actief:  

't is echt van de gekken..

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 64
  • 501
  • 3

Geplaatst 2 uur geleden

Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. :goed:

Deze vindt je hier:   https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/  

Gast
Deze discussie is nu afgesloten voor verdere antwoorden.

Mededelingen

• Nieuwe aanmaken...