aaf Geplaatst Juli 13, 2007 Bijdragen: 4 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 07/12/07 Status: Offline Actief: Nooit Delen Geplaatst Juli 13, 2007 ik ben sinds kort begonnen met het downloaden van nieuwsgroepen door de geruchten van de optimale snelheid. nou heb ik al een aantal dingen gedownload maar de download snelheid blijft steken op 40-50 kb/s. ik vind dit alles behalve optimaal heeft iemand misschien tips om de snelheid te verbeteren miss instellingen? alvast bedankt. AAF Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 4
Robin Geplaatst Juli 13, 2007 Bijdragen: 501 Waardering: 64 Prestatiepunten: 383 Dagen gewonnen: 3 Lid sinds: 08/26/06 Status: Offline Actief: November 16, 2022 Leeftijd: 31 Delen Geplaatst Juli 13, 2007 Hallo, Ten eerste raad ik je niet aan om met Grabit te downloaden. (@Duken, er staat nog een hele oude versie van Grabit op de site, misschien kan je die even updaten? Deze ondersteunt volgensmij geen eens NZB bestanden ofzo iets?) Je kan veel beter newsleecher, of alt.binz gebruiken. Om de snelheid te berekenen van je provider moet je het volgende sommetje nemen: Snelheid die de provider toe zecht delen door 8. Dit is je werkelijke snelheid. Groetjes, Robin Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 64 501 3
aaf Geplaatst Juli 13, 2007 Bijdragen: 4 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 07/12/07 Status: Offline Actief: Nooit Auteur Delen Geplaatst Juli 13, 2007 oke bedankt dan zal ik er waarschijnlijk mee moeten leren leven maar ik zal eerst die andere programma's proberen . groet aaf Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 4
Robin Geplaatst Juli 13, 2007 Bijdragen: 501 Waardering: 64 Prestatiepunten: 383 Dagen gewonnen: 3 Lid sinds: 08/26/06 Status: Offline Actief: November 16, 2022 Leeftijd: 31 Delen Geplaatst Juli 13, 2007 Hallo, Ik weet niet hoeveel MB abonnement je hebt afgesloten? Maar als je dat dus door 8 deelt moet er ongeveer de snelheid uitkomen die je nu hebt. Groetjes, Robin Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 64 501 3
aaf Geplaatst Juli 14, 2007 Bijdragen: 4 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 07/12/07 Status: Offline Actief: Nooit Auteur Delen Geplaatst Juli 14, 2007 Hallo, Ik weet niet hoeveel MB abonnement je hebt afgesloten? Maar als je dat dus door 8 deelt moet er ongeveer de snelheid uitkomen die je nu hebt. Groetjes, Robin met mijn internet zou ik een download snelheid moeten hebben van 800.0Kbyte/s (6.3Mbit/s ). zelfs na het delen door 8 vind ik 45-50 kb dus echt veel te laag. Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 4
Geplaatst 2 uur geleden Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. Deze vindt je hier: https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/
Aanbevolen reactie