fabienne1324117199 Geplaatst Juli 12, 2007 Bijdragen: 91 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 02/21/07 Status: Offline Actief: Nooit Leeftijd: 65 Delen Geplaatst Juli 12, 2007 Hallo, Heb het opgegeven met Ocean's 13 aan mekaar te plakken. Nu probeer ik Pirates of caribbean3 aan mekaar te plakken met Virtualdub maar krijg een foutmelding dat elke avi een verschillende afmeting hebben "The video streams are of different size". Heb het 1 en ander al geprobeerd maar lukt niet. Heb dit wel eens met Michiel ook over gehad maar ben volgens mij alles kwijt. HHHHHHeeeeeeeeelpppppppppppp mvrgr Fabienne Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 91
yvon Geplaatst Juli 12, 2007 Bijdragen: 1047 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 06/09/06 Status: Offline Actief: Nooit Leeftijd: 57 Delen Geplaatst Juli 12, 2007 Hoi fabiene. Het klopt inderdaad dat het niet lukt met die film. Wat je kunt doen is het volgende. Download convertxtodvd en pak de 2 avi er in dan komt het op 1 dvd ik heb het ook zo gedaan. De kwaliteit word ietje's minder erdoor maar niet al te overdreven. Virtualdub geeft die fout aan, omdat het een came versie is namelijk en dat houd in dat het via de came deel 1 en 2 dus niet hetzelfde zijn. Dit klopt dan ook helaas want came versie geeft net even een stukje ander soort zeg maar strooming aan. Neem van mij aan ik heb het ook met virtualdub geprobeert maar hoe je het ook doet hij geeft steeds dezelde fout aan omdat het dus een camer versie is. of de ondertiteling loopt niet synchroom, Dus neem het programma concertxtodvd en je hebt de film er helemaal op een dvd met ondertiteling. Zorg wel voor dat je met het programma deel 1 en de ondertitleling van deel dezelfde naam geeft. DIt doe je ook met het deel 2 van de film anders pakt hij de ondertiteling niet mee namelijk HOet het programm preciez werkt moet je even kijken bij de handleiding van duken himzelf.. Nou als je vragen hebt hooren we het wel . Veel suc6 yvon Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 1k
fabienne1324117199 Geplaatst Juli 13, 2007 Bijdragen: 91 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 02/21/07 Status: Offline Actief: Nooit Leeftijd: 65 Auteur Delen Geplaatst Juli 13, 2007 Daar ik de film niet moet branden heb ik de film geopend met Vlcplayer met de eerste ondertiteling en nooit verwacht dat het zou werken, maaaaarrrr ja hoor. Ik moest de 2de cd zelf niet laden, en de ondertiteling ook nog synchroon. Maar toch bedankt hoor Yvon. Van mij mag de topic gesloten worden. Groetjes, Fabienne Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 91
Niels. Geplaatst Juli 26, 2007 Bijdragen: 950 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 07/25/07 Status: Offline Actief: April 27, 2014 Leeftijd: 32 Delen Geplaatst Juli 26, 2007 Maar dat kan toch allemaal met ConvertXtoDvd ? Of kan je daar geen AVI bestanden aan mekaar plakken ? Volgens mij wel namelijk.. Mja , veel suc6! Niels Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 950
yvon Geplaatst Juli 26, 2007 Bijdragen: 1047 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 06/09/06 Status: Offline Actief: Nooit Leeftijd: 57 Delen Geplaatst Juli 26, 2007 Maar dat kan toch allemaal met ConvertXtoDvd ? Of kan je daar geen AVI bestanden aan mekaar plakken ? Volgens mij wel namelijk.. Mja , veel suc6! Niels Ja hoor niels dat kan je allemaal doen met het programma zo heb ik het ook gedaan met pirates of the carribeans . yvon Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 1k
Michiel Geplaatst Augustus 7, 2007 Bijdragen: 3532 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 10/29/06 Status: Offline Actief: Nooit Leeftijd: 54 Delen Geplaatst Augustus 7, 2007 nou een slotje dan maar op verzoek van fabienne Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 3.5k
Geplaatst 2 uur geleden Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. Deze vindt je hier: https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/
Aanbevolen reactie