Spring naar bijdragen

Fifa Manager 2007

Aanbevolen reactie

• Bijdragen:  2
  • Waardering:   0
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Status:  Offline
  • Actief:  Nooit

Hallo,

Ik heb Fifa manager 2007 Geinstalleerd maar steeds als ik het spel wil opstarten

krijg ik het volgende bericht: 'fifa manager 07 requires at least 768MB of free swap file space. please free the required space and re-run the game)'

Ik heb het Virtueel geheugen veranderd van 384-768 MB naar 700-1500. daarna heb ik hem opnieuw geinstalleerd. Maar.. HIJ doet het nog steeds niet :( Kunnen jullie mij spoedig helpen!! :redface:

MVG Piet 8)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 0
  • 2
  • Reacties 2
  • Gemaakt
  • Laatste reactie

Top Posters In Dit Topic

Populaire dagen

Top Posters In Dit Topic

• Bijdragen:  124
  • Actief:  
  • Leeftijd:  43

Ik denk dat je te weinig vrije schijfruimte hebt.

Oftewel, even je harde schijf opschonen. Een spel heeft namelijk ook een bepaalde hoeveelheid vrije schijfruimte nodig om te draaien.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 0
  • 124

• Bijdragen:  2
  • Actief:  Nooit

Heb ik gedaan.. lukt ook niet.. ik heb intotaal 2000 mb verwijderd! en de PC zegt dat ik genoeg ruimte heb.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 0
  • 2

Geplaatst 2 uur geleden

Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. :goed:

Deze vindt je hier:   https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/  

Gast
Deze discussie is nu afgesloten voor verdere antwoorden.

Mededelingen

• Nieuwe aanmaken...