XfanX Geplaatst Juli 11, 2007 Bijdragen: 87 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 05/03/07 Status: Offline Actief: Nooit Leeftijd: 32 Delen Geplaatst Juli 11, 2007 Hey Ik dacht, laat ik Jagged Alliance weer eens gaan spelen, dus ik installeren... wil ik em spelen, A: als ik cd erin doe (play CD), dan start ie wel een menu, dan doe ik play jagged Alliance 2, doet sluit ie het menu, maar voor de rest nix, Download ik patch 1.7, dan start ie wel... ik dacht.. yes!, maar nu sluit hij na een klein tijdje af, dan ben ik nog niet eens aan spelen toe geweest, geeft geen foutmelding, (ik speel trouwens op een windows xp), maar op mijn oudere PC (met "nep xp") doet hij precies hetzelfde :-[ kan iemand me aub helpen? Mvg, XfanX Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 87
Geplaatst 2 uur geleden Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. Deze vindt je hier: https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/
Aanbevolen reactie