plato007 Geplaatst Oktober 18, 2005 Bijdragen: 41 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 04/06/07 Status: Offline Actief: Nooit Delen Geplaatst Oktober 18, 2005 Hoe maak je een van de bovenstaande bestanden? :woohoo: Ik heb een map en daar wil ik een bin ofzo van maken hoed doe je dat? Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 41
Gast Isac Geplaatst Oktober 18, 2005 Delen Geplaatst Oktober 18, 2005 uhm volgens mij kan dat niet zomaar. Je moet een cd hebben en die dan rippen met bijv. alcohol en dan kun je pas een bin en een cue maken of een iso Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
Gast kishan4uall Geplaatst Oktober 18, 2005 Delen Geplaatst Oktober 18, 2005 Dit kan gemakkelijk. Met behulp van WinISO kan je zelf een ISO maken! Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
Geplaatst 2 uur geleden Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. Deze vindt je hier: https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/
Aanbevolen reactie
Gearchiveerd
Deze discussie is nu gearchiveerd en afgesloten voor verdere reacties.