Spring naar bijdragen

Gebrandde Sims 2, uitbreiden met echte cd Glamour Life.. Hoe!??

Aanbevolen reactie

• Bijdragen:  1
  • Waardering:   0
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Status:  Offline
  • Actief:  Nooit

Hallo mensen,

Ik heb de Sims 2 op mijn computer staan doormiddel van 1 gebrandde cd (met behulp van DEAMON).

Nu heeft mijn broertje de echte CD van Glamour Life, maar als ik die wil instaleren vraagt die om de 4de cd van de Sims 2.

Ik probeer dan in DEAMON > mount image en dan ga ik naar de gekopieerde CD van de Sims 2 en dan naar het mapje van CD4 en klik ik dat bestandje aan (zoals ook bij de instalatie van de Sims 2 toen er werd gevraagd om CD4).

Maar dit werkt dus niet.

Weet iemand hier een oplossing voor?

Alvast bedankt.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 0
  • 1
  • Reacties 1
  • Gemaakt
  • Laatste reactie

Top Posters In Dit Topic

Populaire dagen

Top Posters In Dit Topic

• Bijdragen:  124
  • Waardering:   0
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  43

Omdat er bestanden veranderd worden heeft het cd 4 nodig van de sims 2.

't wordt dan automatisch bijgewerkt. Ik denk dat het niet mogelijk is door middel van 1 bestand de boel bij te werken. Er wordt een script in werking gezet die op zoek gaat naar de cd en dan wordt alles bijgewerkt. Tenzij je de dvd versie hebt, dan zou het wel de dvd nodig hebben omdat daar alle bestanden op staan. Je zou in plaats van mounten ook de cd gewoon kunnen branden, indien het een iso bestand is.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 0
  • 124

Geplaatst 2 uur geleden

Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. :goed:

Deze vindt je hier:   https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/  

Gast
Deze discussie is nu afgesloten voor verdere antwoorden.
  • Wie zijn er online?  1 lid is actief

Mededelingen

• Nieuwe aanmaken...