fabienne1324117199 Geplaatst Juli 10, 2007 Bijdragen: 91 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 02/21/07 Status: Offline Actief: Nooit Leeftijd: 65 Delen Geplaatst Juli 10, 2007 Ik heb Ocean 13 gedownload. 2 cd's en is een XViD bestand. Hoe plak ik deze aan mekaar? Kan met Vlc player wel afspelen. En heeft iemand een ondertiteling? Alvast bedankt. Groetjes, Fabienne Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 91
ma.blok Geplaatst Juli 10, 2007 Bijdragen: 1191 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 11/06/06 Status: Offline Actief: Nooit Leeftijd: 56 Delen Geplaatst Juli 10, 2007 Hoi, Xvid is ongeveer als Divx en dat kan met virtualdub. Staat me iets van bij dat je dat met Michiel al eens doorlopen hebt. In het kort; Eerste deel van je film inladen en decoden met MPEG4. vervolgens opslaan. Tweede deel van je film inladen en decoden met MPEG4. vervolgens opslaan. Eerste gedecode deel inladen en via append avi je tweede gedecode deel toevoegen. Opslaan als..... en dan de ondertiteling toevoegen. Marcel :cool2: Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 1.2k
fabienne1324117199 Geplaatst Juli 10, 2007 Bijdragen: 91 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 02/21/07 Status: Offline Actief: Nooit Leeftijd: 65 Auteur Delen Geplaatst Juli 10, 2007 Kan de file niet openen Begrijp er niets van. De codecs staan er ook op. Gelijk heb je dat ik dat met Michiel doorgelopen heb. Maar ik krijg die file niet open. Ik krijg een error. Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 91
fabienne1324117199 Geplaatst Juli 11, 2007 Bijdragen: 91 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 02/21/07 Status: Offline Actief: Nooit Leeftijd: 65 Auteur Delen Geplaatst Juli 11, 2007 Hallo Marcel, Hier weer eventjes, heb de laatste codec nog gedownload en kan nog steeds die file niet openen. Hier de volledige file : Oceans 13 2007 INTERNAL TELESYNC XViD-PUKKA (A Kvcd BY PAUL X1) Type VLC media file (.bin) en de andere (.cue) Groetjes, Fabienne Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 91
ma.blok Geplaatst Juli 12, 2007 Bijdragen: 1191 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 11/06/06 Status: Offline Actief: Nooit Leeftijd: 56 Delen Geplaatst Juli 12, 2007 Hoi, Van welke site of op welke manier (nieuwsgroep of torrent) heb je de film gedownload? Want het lijkt mij namelijk geen .avi maar een image. Klopt dit? Marcel :cool2: Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 1.2k
fabienne1324117199 Geplaatst Juli 12, 2007 Bijdragen: 91 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 02/21/07 Status: Offline Actief: Nooit Leeftijd: 65 Auteur Delen Geplaatst Juli 12, 2007 heb nog naar textfile gekeken, hier is het : http://www.ukb-kvcd.com Visit UKB online @ www.ukb-kvcd.com for all the new release KVCD's and more, including latest Albums, software and TV Series Rips, why not become a UKB VIP for a small donation towards server costs and gain access the the VIP Lounge!! This is not a requirement as UKB is a free site help is always gratefully received to cover costs!! So, come along for chat, 24/7 UKB Radio, our arcade with a shit load of cool games... also share your pron collection in our new adult section... The Devilled Hole!! Eh, see what i did there?? How to watch a UKB KVCD: If you wish to view on your PC then use a media player called VLC which supports Cue and Bin format movies, but be warned, this and Windows Media Player have been known to show incorrect movie runtimes i.e. 37 minutes when the movie is actually 2 hours long. You can download the VLC media player from www.videolan.org but it's NOT recommended to view KVCD's on your PC as they're specifically encoded to view on your standalone DVD Player and TV. If you are planning on watching on your PC then please don't moan about quality as you have been warned. If you wanted to watch on you PC then you've downloaded the wrong release, you want a DIVX or XVID version so I'll say it one more time, don't moan about quality as you have been warned. To burn to disc using Nero just right click on the cue file which will be the smallest of the 2 then choose Open With and browse to your Nero.exe (possibly just called Nero) file. (Located in Program Files / Ahead / Nero folder) Ensure the *Always use the selected program to open this type of file* box is ticked, this way next time all you have to do is double click the cue file and the burning interface will open, now choose which speed you would like to burn your disc at. It's recommended to burn at no more than 8x, if you burn at a faster speed this may impair the quality and make the video pixelated. Cheers and I hope to see you at UKB soon... Denk dat het niet werkt op de pc als ik het goed begrijp. Tot horens Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 91
ma.blok Geplaatst Juli 13, 2007 Bijdragen: 1191 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 11/06/06 Status: Offline Actief: Nooit Leeftijd: 56 Delen Geplaatst Juli 13, 2007 Hoi, Jawel hoor! maar het hoeft niet met virtualdub. De text meldt dat de film op je pc rechtstreeks is af te spelen met VLC mediaplayer en dat klopt want dat heb je al gedaan. Om de film op dvd te branden kun je hem rechtstreeks met nero branden. Heb je NERO? - In de map waar je download staat zie je een bestand dat .cue heet. - selecteer het bestand en geef een rechtermuisklik. - selecteer open met.. en selecteer nero. - Als het goed is kun je nu in nero een menu doorlopen om de film te branden. - De tekst geeft aan om in nero de brandsnelheid aan te passen en niet hoger als 8x brandsnelheid selecteren. Hoop dat het je lukt, zo niet. gewoon blijven vragen. Marcel :cool2: Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 1.2k
fabienne1324117199 Geplaatst Juli 15, 2007 Bijdragen: 91 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 02/21/07 Status: Offline Actief: Nooit Leeftijd: 65 Auteur Delen Geplaatst Juli 15, 2007 Ik heb geen Nero. Ik wacht wel af dat er een andere komt. Groetjes Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 91
ma.blok Geplaatst Juli 15, 2007 Bijdragen: 1191 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 11/06/06 Status: Offline Actief: Nooit Leeftijd: 56 Delen Geplaatst Juli 15, 2007 Hoi, Hij zal vast nog veel meer aangeboden gaan worden. succes met de zoektocht. Kan hier een slotje op? Marcel :cool2: Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 1.2k
fabienne1324117199 Geplaatst Juli 15, 2007 Bijdragen: 91 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 02/21/07 Status: Offline Actief: Nooit Leeftijd: 65 Auteur Delen Geplaatst Juli 15, 2007 Bedankt. Ben een andere aan het downloaden. Je hoort nog wel van me of het gelukt is. Groetjes Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 91
fabienne1324117199 Geplaatst Juli 16, 2007 Bijdragen: 91 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 02/21/07 Status: Offline Actief: Nooit Leeftijd: 65 Auteur Delen Geplaatst Juli 16, 2007 Weer niet goed, russische ondertiteling. Ik wacht weer wel af. Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 91
Geplaatst 2 uur geleden Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. Deze vindt je hier: https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/
Aanbevolen reactie