Julien Geplaatst Juli 7, 2007 Bijdragen: 413 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 03/06/07 Status: Offline Actief: Nooit Leeftijd: 33 Delen Geplaatst Juli 7, 2007 ik heb dus een xbox 360 hier staan en wil daar graag muziek op zetten .. ik moest dus naar xbox.com/pcsetup en dat downloaden .. het ging hier dus om windows media player 11.. maar hij moet em dan ook valivideren (ofzo..) maar hij zegt dat ik dan geen legale versie van windows heb.. weet iemand iets waardoor ik toch wmp 11 kan downloaden op mijn pc? gr. julien Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 413
candesco Geplaatst Juli 7, 2007 Bijdragen: 124 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 06/14/07 Status: Offline Actief: Januari 8, 2012 Leeftijd: 43 Delen Geplaatst Juli 7, 2007 Sinds een tijdje werkt microsoft met het beruchte WGA programma, wat staat voor windows genuine advantage. Hiermee gaan ze dan na of je windows ook legitiem is. Via windowsupdate hebben ze al 2 keer een update erdoor heen gejaagd die controleert of je een legale xp hebt, zo niet dan krijg je iedere keer een boodschap te zien dat je windows niet legaal is. Nu bestaat er een trucje om microsoft om de tuin te leiden en die wga te laten denken dat je xp toch legitiem is. Hiervoor heb je een regbestandje nodig. Ik heb 'm even geüpload op rapidshare. http://rapidshare.com/files/41543369/mwg.rar.html wachtwoord verstuur ik wel via pm. Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 124
Julien Geplaatst Juli 7, 2007 Bijdragen: 413 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 03/06/07 Status: Offline Actief: Nooit Leeftijd: 33 Auteur Delen Geplaatst Juli 7, 2007 bedankt hiermee is het inderdaad gelukt nu heb ik net me xbox wegbracht om em om te laten bouwen bedankt Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 413
Geplaatst 2 uur geleden Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. Deze vindt je hier: https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/
Aanbevolen reactie