#JOEPIE# Geplaatst Juli 5, 2007 Bijdragen: 354 Waardering: 0 Prestatiepunten: 306 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 07/05/07 Status: Offline Actief: Augustus 27, 2023 Delen Geplaatst Juli 5, 2007 hey, :cool2: zoals de titel als zegt zoek ik: shrek 3 met nederlandse ondertiteling. graag als torrent met veel Seeders. kennen jullie er 1? groetjes: ;D#JOEPIE# ;D Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 354
ma.blok Geplaatst Juli 7, 2007 Bijdragen: 1191 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 11/06/06 Status: Offline Actief: Nooit Leeftijd: 55 Delen Geplaatst Juli 7, 2007 Hoi, Ik denk dat je nog een weekje geduld moet hebben. Maar dat ie er aan komt weet ik wel zeker. Marcel :cool2: Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 1.2k
Robin Geplaatst Juli 7, 2007 Bijdragen: 501 Waardering: 64 Prestatiepunten: 383 Dagen gewonnen: 3 Lid sinds: 08/26/06 Status: Offline Actief: November 16, 2022 Leeftijd: 31 Delen Geplaatst Juli 7, 2007 Cam versie volgt snel denk ik ! Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 64 501 3
#JOEPIE# Geplaatst Juli 9, 2007 Bijdragen: 354 Waardering: 0 Prestatiepunten: 306 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 07/05/07 Status: Offline Actief: Augustus 27, 2023 Auteur Delen Geplaatst Juli 9, 2007 Hoi, Ik denk dat je nog een weekje geduld moet hebben. Maar dat ie er aan komt weet ik wel zeker. Marcel :cool2: sorry hoor maar dit is onzin! ik heb er al 1 gevonden! Je moet geen dingen zeggen die je niet zeker weet. controleer in vervolg eens wat sites zoals: www.torrentspy.com daar heb je gewoon alles! Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 354
Robin Geplaatst Juli 9, 2007 Bijdragen: 501 Waardering: 64 Prestatiepunten: 383 Dagen gewonnen: 3 Lid sinds: 08/26/06 Status: Offline Actief: November 16, 2022 Leeftijd: 31 Delen Geplaatst Juli 9, 2007 Hoi, Ik denk dat je nog een weekje geduld moet hebben. Maar dat ie er aan komt weet ik wel zeker. Marcel :cool2: sorry hoor maar dit is onzin! ik heb er al 1 gevonden! Je moet geen dingen zeggen die je niet zeker weet. controleer in vervolg eens wat sites zoals: www.torrentspy.com daar heb je gewoon alles! Laten we het even gezellig houden. Marcel praat nooit over dingen waar hij niks over weet, en toevallig zit hij al net wat langer bij duken als jij Wat dat betreft geef ik marcel groot gelijk, er is nog niet echt een goede versie van Shrek 3, vooral met torrents zijn er ook veel valse torrents waar alles behalve Shrek3 inzit. Meestal heb je binnen één a twee weken inderdaad wel een goede versie. Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 64 501 3
Oud-beheerder Duken Geplaatst Juli 9, 2007 Bijdragen: 26218 Waardering: 2933 Prestatiepunten: 25024 Dagen gewonnen: 265 Lid sinds: 12/17/11 Status: Offline Actief: November 13 Was actief op: Windows Oud-beheerder Delen Geplaatst Juli 9, 2007 Hoi, Ik denk dat je nog een weekje geduld moet hebben. Maar dat ie er aan komt weet ik wel zeker. Marcel :cool2: sorry hoor maar dit is onzin! ik heb er al 1 gevonden! Je moet geen dingen zeggen die je niet zeker weet. controleer in vervolg eens wat sites zoals: www.torrentspy.com daar heb je gewoon alles! Dit is geen onzin, Marcel probeert je alleen te helpen en denkt dat je een weekje geduld moet hebben. Dan moet je niet zo zeiken als hij wat over het hoofd ziet :knuppel: Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 2.9k 26.2k 265
#JOEPIE# Geplaatst Juli 10, 2007 Bijdragen: 354 Waardering: 0 Prestatiepunten: 306 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 07/05/07 Status: Offline Actief: Augustus 27, 2023 Auteur Delen Geplaatst Juli 10, 2007 Hoi, Ik denk dat je nog een weekje geduld moet hebben. Maar dat ie er aan komt weet ik wel zeker. Marcel :cool2: sorry hoor maar dit is onzin! ik heb er al 1 gevonden! Je moet geen dingen zeggen die je niet zeker weet. controleer in vervolg eens wat sites zoals: www.torrentspy.com daar heb je gewoon alles! Dit is geen onzin, Marcel probeert je alleen te helpen en denkt dat je een weekje geduld moet hebben. Dan moet je niet zo zeiken als hij wat over het hoofd ziet :knuppel: ik dacht dat we niet mochten gaan schelden? Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 354
#JOEPIE# Geplaatst Juli 10, 2007 Bijdragen: 354 Waardering: 0 Prestatiepunten: 306 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 07/05/07 Status: Offline Actief: Augustus 27, 2023 Auteur Delen Geplaatst Juli 10, 2007 Hoi, Ik denk dat je nog een weekje geduld moet hebben. Maar dat ie er aan komt weet ik wel zeker. Marcel :cool2: ik vind nog steeds dat je niet gelijk hebt! recht van meningssuiting! sorry hoor maar dit is onzin! ik heb er al 1 gevonden! Je moet geen dingen zeggen die je niet zeker weet. controleer in vervolg eens wat sites zoals: www.torrentspy.com daar heb je gewoon alles! Laten we het even gezellig houden. Marcel praat nooit over dingen waar hij niks over weet, en toevallig zit hij al net wat langer bij duken als jij Wat dat betreft geef ik marcel groot gelijk, er is nog niet echt een goede versie van Shrek 3, vooral met torrents zijn er ook veel valse torrents waar alles behalve Shrek3 inzit. Meestal heb je binnen één a twee weken inderdaad wel een goede versie. Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 354
Geplaatst 2 uur geleden Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. Deze vindt je hier: https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/
Aanbevolen reactie