TheikeT Geplaatst Juli 4, 2007 Bijdragen: 2 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 07/04/07 Status: Offline Actief: Nooit Delen Geplaatst Juli 4, 2007 Als ik met nieuwsgroepen bestanden wil downen krijg ik in de history te zien daT DE BESTANDEN BINNEN ZIJN (false) maar er zijn geen par bestanden bij. Weet iemand hier een reden voor? Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 2
yihaa Geplaatst Juli 6, 2007 Bijdragen: 696 Waardering: 2 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 10/03/06 Status: Offline Actief: Januari 19, 2015 Delen Geplaatst Juli 6, 2007 In dat geval heeft de Poster ze misschien niet toegevoegd. Meer waarschijnlijk is dat ze apart gepost zijn. Yihaa Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 2 696
TheikeT Geplaatst Juli 7, 2007 Bijdragen: 2 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 07/04/07 Status: Offline Actief: Nooit Auteur Delen Geplaatst Juli 7, 2007 Maar zo te zien zijn de bestanden compleet gepost, maar toch krijg ik geen par bestanden binnen. Ik begrijp er geen sodemieter van. Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 2
aaf Geplaatst Juli 13, 2007 Bijdragen: 4 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 07/12/07 Status: Offline Actief: Nooit Delen Geplaatst Juli 13, 2007 zit er misschien een .sfv bestand bij? dan kan je de par bestanden zelf maken namelijk:) Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 4
josnixs Geplaatst Juli 15, 2007 Bijdragen: 94 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 11/24/06 Status: Offline Actief: December 8, 2013 Leeftijd: 53 Delen Geplaatst Juli 15, 2007 Ik heb er ook grote problemen mee om van nieuwsgroepen te dl en ik lees het van vele mischien kan er op dukeN een nog betere uitleg komen sommige voorbeelden zijn echt top met pijltjes wat te doen bij bv Ares dl maar ik vindt dat pro en alle p2p die wijzen zich vanzelf,daar is eigenlijk geen uitleg bij nodig Zoals limewire,Ares dl ,,instaleren en je kan gelijk de avi`s binnen halen er staat alleen zo weinig. Dit is mijn menig grts Jos Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 94
Robin Geplaatst Juli 15, 2007 Bijdragen: 501 Waardering: 64 Prestatiepunten: 383 Dagen gewonnen: 3 Lid sinds: 08/26/06 Status: Offline Actief: November 16, 2022 Leeftijd: 31 Delen Geplaatst Juli 15, 2007 Dat jij grote problemen hebt met nieuwsgroepen, wilt nog niet zeggen dat de handleiding van duken fout is. :buck: Als je de handleiding van nieuwsgroepen downloaden volgt, hoort alles te werken. Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 64 501 3
Julien Geplaatst Juli 19, 2007 Bijdragen: 413 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 03/06/07 Status: Offline Actief: Nooit Leeftijd: 33 Delen Geplaatst Juli 19, 2007 zelfs mij is het gelukt via de handleiding van DukeN .. (dat zegt al heel wat..) Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 413
Geplaatst 2 uur geleden Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. Deze vindt je hier: https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/
Aanbevolen reactie