ThaTanya Geplaatst Juli 4, 2007 Bijdragen: 15 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 07/04/07 Status: Offline Actief: Nooit Delen Geplaatst Juli 4, 2007 Hallo, ik heb dit spel gedownload en daarna geopend met deamon tools.. Hij begon meteen te instaleren alleen op het einde sprong hij weg.. Ik denk dat ik toch een crack hiervoor nodig heb ofzo.. Kan iemand me hierbij alsjeblieft helpen?? Ik krijg deze melding als ik hem wil afspelen: SecuROMâ„¢ heeft vastgesteld dat de applicatie wordt gestart met een image van de originele CD/DVD. Merk op dat SecuROMâ„¢ beveiligde applicaties niet functioneren met een image van de originele CD/DVD. Verwijder de image en plaats de originele CD/DVD om de applicatie te starten. Start de applicatie ook hierna niet op, is er de mogelijkheid om een SecuROMâ„¢ analysis bestand te versturen naar support@securom.com (zie de "Support Info" sectie hoe een analysis bestand te maken is en verstuurd kan worden). Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 15
ThaTanya Geplaatst Juli 4, 2007 Bijdragen: 15 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 07/04/07 Status: Offline Actief: Nooit Auteur Delen Geplaatst Juli 4, 2007 Oeps sorry!! Deze moet bij games, en ik zit bij films!! Stupid mistake! Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 15
Geplaatst 2 uur geleden Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. Deze vindt je hier: https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/
Aanbevolen reactie