Brighteyes Geplaatst Juli 3, 2007 Bijdragen: 4 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 07/03/07 Status: Offline Actief: Nooit Delen Geplaatst Juli 3, 2007 Hallo, ik heb csi 3 dimensions of murder gedownload inclusief crack. Bedoeling: uitpakken, branden, installeren en crack gebruiken. Bestand is inmiddels uitgepakt maar nu weet ik niet welke bestanden ik moet branden ( heb een mapje met crack uiteraard, een mapje met pack, een icoon met autorunicon, een icoon met autorun, een setup icoon, een mapje support, een prefsprop bestand en een t3.mll bestand. Of moet ik dit laatste bestand nog apart uitpakken en dat branden?? Hellup!! en hoe( dus als dvd video, datadisc enzo...) Sorry beginneling met dit, alvast bedankt! Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 4
Geplaatst 2 uur geleden Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. Deze vindt je hier: https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/
Aanbevolen reactie