indopride Geplaatst Juli 3, 2007 Bijdragen: 2 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 07/03/07 Status: Offline Actief: Nooit Delen Geplaatst Juli 3, 2007 Hallo luitjes kan iemand mij helpen ik heb pirates of the carrebean 3 gedownload die is dus 2 cd's maar hoe moet ik die dan branden met vso gwn hetzelfde als normaal of anders.? en moet ik dan ook iets veranderen aan de ondertiteling groetjes Un Indo ;D O0 Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 2
jobias Geplaatst Juli 6, 2007 Bijdragen: 126 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 04/24/07 Status: Offline Actief: Juli 10, 2015 Delen Geplaatst Juli 6, 2007 met convertx2dvd kan dat heel makkelijk moet je afspelen zonder terug te gaan naar hoofdmenu aanklikken dan gaat het meestal goed Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 126
Geplaatst 2 uur geleden Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. Deze vindt je hier: https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/
Aanbevolen reactie