MaaktNietUit Geplaatst Juli 1, 2007 Bijdragen: 8 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 07/01/07 Status: Offline Actief: Nooit Leeftijd: 32 Delen Geplaatst Juli 1, 2007 Ja misschien een stomme vraag maar als je 25 kbps download is dat dan normaal? :-\ Alvast bedankt! O0 Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 8
Wesley Geplaatst Juli 2, 2007 Bijdragen: 4307 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 05/29/06 Status: Offline Actief: Nooit Leeftijd: 33 Delen Geplaatst Juli 2, 2007 met wat download je? Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 4.3k
candesco Geplaatst Juli 5, 2007 Bijdragen: 124 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 06/14/07 Status: Offline Actief: Januari 8, 2012 Leeftijd: 44 Delen Geplaatst Juli 5, 2007 Ligt eraan wat voor verbinding je hebt. daarnaast in het geval van kabel ligt het eraan hoeveel mensen daarop zitten en in het geval van adsl ligt het eraan hoever je van de centrale zit. Het kan ook aan de server liggen waar je vandaan download. Soms heb je zelf een snelle verbinding, maar download je van een server die net zo snel is als een slak. Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 124
MaaktNietUit Geplaatst Juli 5, 2007 Bijdragen: 8 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 07/01/07 Status: Offline Actief: Nooit Leeftijd: 32 Auteur Delen Geplaatst Juli 5, 2007 Ik download van Sites zonder FTP en Limewire Ik heb ADSL Breedband en hun zeggen dat het niet uitmaakt hoever je zit van de centrale maar ja ze zeggen zo veel he.... :-[ Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 8
candesco Geplaatst Juli 6, 2007 Bijdragen: 124 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 06/14/07 Status: Offline Actief: Januari 8, 2012 Leeftijd: 44 Delen Geplaatst Juli 6, 2007 Dat is bullshit van die lui. Ik weet niet bij welke provider je zit, maar afstand van de centrale maakt wel degelijk wat uit. Hoe verder je van de centrale zit, des te langzamer is je verbinding. Hmm, limewire zeg je. Dan kan het zo zijn dat je met iemand te maken heeft die geen snelle verbinding heeft. Bij p2p is het even uitvissen wie er een snelle verbinding heeft. Meestal kun je dat wel zien, al zijn er ook bedriegers die zeggen dat ze t1 hebben en dan blijken ze zelfs 56K te hebben. Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 124
MaaktNietUit Geplaatst Juli 6, 2007 Bijdragen: 8 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 07/01/07 Status: Offline Actief: Nooit Leeftijd: 32 Auteur Delen Geplaatst Juli 6, 2007 Ja dat kan best maar ik download zonder FTP en Lime wire dus niet met Lime wire Sorry ik zal voortaan wat duidelijker typen :redface: Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 8
candesco Geplaatst Juli 6, 2007 Bijdragen: 124 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 06/14/07 Status: Offline Actief: Januari 8, 2012 Leeftijd: 44 Delen Geplaatst Juli 6, 2007 Nou, als je nu eens gewoon zegt waar je dan wel mee download ipv waar niet mee, dan wordt het al een stuk duidelijker Voor zover ik nu begrijp download je niet van ftpservers en gebruik je geen limewire. Maar wat dan wel. Bittorrent? Nieuwsgroepen? DC++? Iets anders? Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 124
MaaktNietUit Geplaatst Juli 8, 2007 Bijdragen: 8 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 07/01/07 Status: Offline Actief: Nooit Leeftijd: 32 Auteur Delen Geplaatst Juli 8, 2007 Ik zie een download link en dan druk ik er op... Sorry maar ik ben echt nieuw met internet... :redface: Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 8
kaasbroodje Geplaatst Juli 9, 2007 Bijdragen: 500 Waardering: 25 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 11/25/06 Status: Offline Actief: Mei 14, 2014 Leeftijd: 36 Delen Geplaatst Juli 9, 2007 dus je bedoelt zeg maar dat je gewoon op een site als bv www.download.com iets download en dat gaat met 25kbps of heb je echt een download programma Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 25 500
candesco Geplaatst Juli 9, 2007 Bijdragen: 124 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 06/14/07 Status: Offline Actief: Januari 8, 2012 Leeftijd: 44 Delen Geplaatst Juli 9, 2007 Ik zie een download link en dan druk ik er op... Sorry maar ik ben echt nieuw met internet... :redface: Ok. En waar is dat meestal? Waar staat die link? Word er dan ook nog een programma apart geopend of is het gewoon opslaan als en downloaden maar? Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 124
Geplaatst 2 uur geleden Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. Deze vindt je hier: https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/
Aanbevolen reactie