irener Geplaatst Oktober 15, 2005 Bijdragen: 2 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 09/11/06 Status: Offline Actief: Nooit Delen Geplaatst Oktober 15, 2005 met welk programma kan je muziek die op een dvd film of show staat,over zetten op een cd. wie kan mij helpen Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 2
Gast quistler Geplaatst Oktober 16, 2005 Delen Geplaatst Oktober 16, 2005 mensenlieve da meen je toch niet he. ik typte dit bij google in: muziek dvd rippen naar mp3 en ik kreeg deze site. http://www.weethet.nl/dutch/audio_rip_audio_dvd.php lijkt me dat het nu wel moet luken. Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
Gast Isac Geplaatst Oktober 16, 2005 Delen Geplaatst Oktober 16, 2005 Whaha quistler houd het niet meer Have a Break, Have a Kitkat Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
Gast quistler Geplaatst Oktober 16, 2005 Delen Geplaatst Oktober 16, 2005 Isac schreef: Whaha quistler houd het niet meer Have a Break, Have a Kitkat vind je da lol? ik vind het triest dat de meeste mensen voor t minst of geringste op t forum komen vragen voor download linkjes. ik vind het leuk om vragen te beantwoorden/oplossen maar dan wel voor mensen die er serieus mee omgaan. dus niet van \"o ik ben lui ik vraag het wel even op het forum want die \"domme\" mensen doen voor mij het werk. Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
Gast kishan4uall Geplaatst Oktober 16, 2005 Delen Geplaatst Oktober 16, 2005 Dat is wat wij doen :silly: En als je het niet wilt doen, reageer je niet :woohoo: Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
Oud-beheerder Duken Geplaatst Oktober 17, 2005 Bijdragen: 26218 Waardering: 2934 Prestatiepunten: 25046 Dagen gewonnen: 265 Lid sinds: 12/17/11 Status: Offline Actief: Februari 6 Was actief op: Windows Oud-beheerder Delen Geplaatst Oktober 17, 2005 lol Het is wel een feit dat luie mensen langer leven Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 2.9k 26.2k 265
Gast quistler Geplaatst Oktober 17, 2005 Delen Geplaatst Oktober 17, 2005 oke voortaan reageer ik niet meer. alleen bij zinnige vragen. mogen jullie al het onzinnige \"linkje geven voor luie mensen doen\". Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
Oud-beheerder Duken Geplaatst Oktober 17, 2005 Bijdragen: 26218 Waardering: 2934 Prestatiepunten: 25046 Dagen gewonnen: 265 Lid sinds: 12/17/11 Status: Offline Actief: Februari 6 Was actief op: Windows Oud-beheerder Delen Geplaatst Oktober 17, 2005 nee nee nee! Dat niet, je geeft namelijk wel altijd perfectos antwoord :woohoo: Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 2.9k 26.2k 265
Gast kishan4uall Geplaatst Oktober 17, 2005 Delen Geplaatst Oktober 17, 2005 quistler schreef: oke voortaan reageer ik niet meer. alleen bij zinnige vragen. mogen jullie al het onzinnige \"linkje geven voor luie mensen doen\". :silly: Neeeeh, dat laat ik aan jou over :laugh: Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
Gast quistler Geplaatst Oktober 17, 2005 Delen Geplaatst Oktober 17, 2005 DukeN schreef: nee nee nee! Dat niet, je geeft namelijk wel altijd perfectos antwoord :woohoo: leuk om te horen ik laat het linkje geven aan domme mensen aan jullie over. de rest van de vragen blijf ik wel beantwoorden Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
Oud-beheerder Duken Geplaatst Oktober 21, 2005 Bijdragen: 26218 Waardering: 2934 Prestatiepunten: 25046 Dagen gewonnen: 265 Lid sinds: 12/17/11 Status: Offline Actief: Februari 6 Was actief op: Windows Oud-beheerder Delen Geplaatst Oktober 21, 2005 Dat maakt het ook gezellig :woohoo: Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 2.9k 26.2k 265
Geplaatst 2 uur geleden Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. Deze vindt je hier: https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/
Aanbevolen reactie
Gearchiveerd
Deze discussie is nu gearchiveerd en afgesloten voor verdere reacties.