Spring naar bijdragen

Championshipmanager 2007?

ferfer

Aanbevolen reactie

• Bijdragen:  1
  • Waardering:   0
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Status:  Offline
  • Actief:  Nooit

kan iemand mij aub vertellen waar en hoe ik volledige Championshipmanager 2007 kan downloaden? ik speel hem al jaren en zou graag deze versie ook willen hebben.

alvast bedankt O0

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 0
  • 1
  • Reacties 3
  • Gemaakt
  • Laatste reactie

Top Posters In Dit Topic

Top Posters In Dit Topic

• Bijdragen:  136
  • Leeftijd:  43

Zou eerst eens kijken of er al een goeie krack voor is op www.gamecopyworld.com. En als dit het geval is, kun je die bij de meeste torrentsites wel vinden. Over het leren dowloaden met torrents kun je hier vast wel iets over vinden....

Greetzz BoBo

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 0
  • 136

• Bijdragen:  501
  • Waardering:   64
  • Prestatiepunten:  383
  • Dagen gewonnen:  3
  • Actief:  
  • Leeftijd:  31

@Rick

Meestal zit de crack bij de torrent in begrepe. Je moet dan wel even opletten of er "cracked" of iets met "crack" instaat.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 64
  • 501
  • 3

• Bijdragen:  136
  • Leeftijd:  43

@Rick

Meestal zit de crack bij de torrent in begrepe. Je moet dan wel even opletten of er "cracked" of iets met "crack" instaat.

Joah, klopt meestal wel.... Maar ook is het vaak maar een clone, vooral als het spel nog maar net uit is... Dan kun je hem wel vaak downen, maar nog niet spelen omdat er nog geen fatsoenlijke crack is, C&C 3 is hier een goed voorbeeld van, heb deze image 2 maand op mijn comp. gehadt voordat FairLight met een crack kwam. Daarom kijk ik altijd eerst naar een crack en dan pas of hij te downloaden is... Zo grijp je nooit mis...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 0
  • 136

Geplaatst 2 uur geleden

Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. :goed:

Deze vindt je hier:   https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/  

Gast
Deze discussie is nu afgesloten voor verdere antwoorden.
  • Wie zijn er online?  1 lid is actief

Mededelingen

• Nieuwe aanmaken...