Gsrdenim Geplaatst Juni 29, 2007 Bijdragen: 5 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 06/26/07 Status: Offline Actief: Nooit Delen Geplaatst Juni 29, 2007 Hey allemaal! ;D Ik moet binnenkort een nieuwe pc kopen omdat ik aan deze pc niet echt veel heb. Omdat ik het spel Counter Strike Source speel en fps(Frames per seconde) haal van max 50.... Dus heb een nieuwe pc nodig. Maar heb ik een beetje jullie hulp bij nodig ! Ik wil er max 1200 euro voor uitgeven miss kunnen jullie een beetje een redelijke setup maken van hoe jullie dit zouden doen(+prijzen aub plz ) ? Mvg Sander O0 Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 5
..speedfreak.. Geplaatst Juli 1, 2007 Bijdragen: 501 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 01/18/07 Status: Offline Actief: Oktober 4, 2012 Delen Geplaatst Juli 1, 2007 check dit even, http://www.duken.nl/component/option,com_smf/Itemid,81/topic,19422.0 hoop dat je er iets aan hebt Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 501
DutchFighter Geplaatst Juli 1, 2007 Bijdragen: 378 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 09/13/06 Status: Offline Actief: November 27, 2012 Delen Geplaatst Juli 1, 2007 ik moet er nog wel ff bijvertellen dat ik die pc op dell heb besteld en dan kan je geen moederboard kiezen naja die zijn zowiezo wel goed als je de dell dimension 9200 neemt je hebt met 17" beeldscherm een bedrag van 1255,- greetz, DutchFighter Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 378
candesco Geplaatst Juli 5, 2007 Bijdragen: 124 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 06/14/07 Status: Offline Actief: Januari 8, 2012 Leeftijd: 43 Delen Geplaatst Juli 5, 2007 Je kunt beter eentje laten samenstellen met zelfgekozen componenten. Meer waar voor je geld en je kunt het makkelijk upgraden. Zo'n dell heeft over het algemeen veel dingen onboard. Daarom dat het ook relatief goedkoop kan. Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 124
Geplaatst 2 uur geleden Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. Deze vindt je hier: https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/
Aanbevolen reactie