Spring naar bijdragen

Klein probleempje met Convertxtodvd

Aanbevolen reactie

• Bijdragen:  53
  • Waardering:   0
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Status:  Offline
  • Actief:  Nooit

Ik heb een klein probleempje met Contertxtodvd, als in het convertreer dan verslechtert de kwaliteit (kleur) bijvoorbeeld een Animatie film de lucht blauw wordt dan heel wazig, of bij pirates of the caribean als Jack sparrow met ze boot zeilt en er is mist dan is het ook heel erg wazig, maar voor de rest is Convertxtodvd handig en leuk, maar vindt het erg jammer dat vooral de kleur verslechtert en heel wazig wordt en vooral donkere films zie je die wazigheid in een film.

bestaat er geen makkelijke programma als convertxtodvd die geen kwaliteit verlies heeft O0

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 0
  • 53
  • Reacties 2
  • Gemaakt
  • Laatste reactie

Top Posters In Dit Topic

Populaire dagen

Top Posters In Dit Topic

• Bijdragen:  1047
  • Prestatiepunten:  0
  • Actief:  Nooit
  • Leeftijd:  56

Hoi.

Ik neem aan dat het de laatste versie van jack sparrow is.

Want dat zijn tot nu toe allemaal came versie's helaas.

En als je dan een film binnen krijgt die iets minder kwaliteit is kun je niet verwachten dat je met converxtodvd de beeld kwaliteit beter krijgt.

En vergeet niet als als je een film gaat bewerken zeg maar altijd de kwaliteit er op achteruit gaat,

Dus als het een came versie is ja dan kun je het niet meer veranderen met hoe je het brand.

Dat kan met geen één programma helaas was het maar zo dan kun je alle came gewoon downloaden en dan alles verscherpen.hahahah

Ik heb die film van pirates of the caribean ook gedownload en de kwaliteit is totaal niet slecht, en ook ik heb het met converxtodvd gebrand en kwalteit is dus ook niet zo al te best vandaar dat ik je wel begrijp maar er is helaas niks aan te doen, totdat je dvdrip ooit mischien komt dat is de kwaliteit..

yvon

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 0
  • 1k

• Bijdragen:  354
  • Prestatiepunten:  306
  • Actief:  

Ik heb een klein probleempje met Contertxtodvd, als in het convertreer dan verslechtert de kwaliteit (kleur) bijvoorbeeld een Animatie film de lucht blauw wordt dan heel wazig, of bij pirates of the caribean als Jack sparrow met ze boot zeilt en er is mist dan is het ook heel erg wazig, maar voor de rest is Convertxtodvd handig en leuk, maar vindt het erg jammer dat vooral de kleur verslechtert en heel wazig wordt en vooral donkere films zie je die wazigheid in een film.

bestaat er geen makkelijke programma als convertxtodvd die geen kwaliteit verlies heeft O0

of je film is van slechte kwaliteit of je instellingen bij convertxtodvd zijn ingesteld als:

''Lage kwaliteit- Snelle Codering''

succes!

groetjes: #JOEPIE#

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 0
  • 354

Geplaatst 2 uur geleden

Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. :goed:

Deze vindt je hier:   https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/  

Gast
Deze discussie is nu afgesloten voor verdere antwoorden.
  • Wie zijn er online?  3 leden zijn actief

Mededelingen

• Nieuwe aanmaken...