stevendlv Geplaatst Juni 28, 2007 Bijdragen: 1 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 06/28/07 Status: Offline Actief: Nooit Delen Geplaatst Juni 28, 2007 Als ik op packetnews op het hekje met daarachter het cijfer klik vraagt IE (ff schoot niet op) of ik het wil toestaan dat hij toegang krrijgt tot mijn klembord. Dan opent hij een nieuw tabblad en zegt hij: De webpagina kan niet worden weergegeven Meest waarschijnlijke oorzaak: Voor bepaalde inhoud of bestanden op deze webpagina is een programma vereist dat momenteel niet is geïnstalleerd. Mogelijke acties: Online naar een programma zoeken waarmee u deze webinhoud kunt weergeven. Geef het adres opnieuw op. Ga terug naar de vorige pagina Dus hij start mIRC niet iemand die mij kan helpen? Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 1
Rick1324117102 Geplaatst Juli 12, 2007 Bijdragen: 136 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 07/11/06 Status: Offline Actief: Nooit Leeftijd: 43 Delen Geplaatst Juli 12, 2007 Probeer Mirc eens opnieuw te instaleren, want dit mag hij eigenlijk niet vragen, hij zou meteen moeten verder gaan naar het scherm van dat je nog +/-30 dagen te gaan hebt...... Vooral met IE, Firefox of andere Webbrowsers is vaak weer een ander verhaal.... O0 Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 136
Geplaatst 2 uur geleden Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. Deze vindt je hier: https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/
Aanbevolen reactie