Gast jezus Geplaatst Juni 26, 2007 Delen Geplaatst Juni 26, 2007 Ik moet volgende week op voor mn brommercertificaat.. Nu wil ik graag wat oefentoetsen maken (En niet die op CBR.nl) ,,ik heb ghoord dat hiervoor cd-roms zijn met toetsen..wie weet waar ik die kan downlaoden...of weet iemand misschien een andere manier..?? Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
sjoedje Geplaatst Juli 8, 2007 Bijdragen: 1 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 02/27/07 Status: Offline Actief: Nooit Delen Geplaatst Juli 8, 2007 ik ben gewoon naar de bieb gegaan daar zijn verschillende CD's aanwezig en bij mij heeft het geholpen want ben in 1x geslaagd Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 1
Geplaatst 2 uur geleden Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. Deze vindt je hier: https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/
Aanbevolen reactie