Gast emile2001 Geplaatst Februari 12, 2005 Delen Geplaatst Februari 12, 2005 Heeft er iemand nog tips om films te downloaden. Aangezien de meeste bekende download sites/ torrent sites geblokkeerd worden door de overheid moet er toch een andere mogelijkheid zijn om nog aan nieuwe films te komen. Tips/ trucks/ Links/ Ftp\'s alles welkom Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
Oud-beheerder Duken Geplaatst Februari 12, 2005 Bijdragen: 26218 Waardering: 2933 Prestatiepunten: 25024 Dagen gewonnen: 265 Lid sinds: 12/17/11 Status: Offline Actief: November 13 Was actief op: Windows Oud-beheerder Delen Geplaatst Februari 12, 2005 Al de site www.torrentreactor.net geprobeerd? Anders moet je eens met mIRC gaan leren downloaden. Kwestie van wennen maar als je het door hebt :woohoo: Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 2.9k 26.2k 265
Gast Muis Geplaatst Februari 13, 2005 Delen Geplaatst Februari 13, 2005 Ik vind mirc ook helemaal geweldig als het om films gaat, alleen jammer dat je wat oudere films er niet meer op terugziet. Ook newsleecher met FTD3 werkt goed voor films, grote voordeel is dat als je een leuke film gevonden hebt, je zeker weet dat je hem over een paar uur binnen hebt. Je hebt geen last van servers of users die opeens offline gaan. Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
Gast janneke Geplaatst Februari 21, 2005 Delen Geplaatst Februari 21, 2005 :blushWil je mijn niet uitleggen hoe dat programa werkt mij lukthet niet. Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
Geplaatst 2 uur geleden Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. Deze vindt je hier: https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/
Aanbevolen reactie