Spring naar bijdragen

vertragende beeldscherm

bambi1515

Aanbevolen reactie

• Bijdragen:  536
  • Waardering:   19
  • Prestatiepunten:  691
  • Dagen gewonnen:  4
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Was actief op:  Windows

mijn beeldscherm vertraagt elke keer na 1 uur , nadat ik mijn laptop aanzet. gevolg: ik moet hem weer opnieuw opstarten. Wat kan ik er tegen doen?

ik krijg de laatste tijd zoveel problemen op mijn laptop doordat ik een windows xp pro pack 2 opnieuw heb geinstalleerd. Had ik het van die problemen geweten dan had ik die xp niet opnieuw geinstalleerd.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 19
  • 536
  • 4
  • Reacties 2
  • Gemaakt
  • Laatste reactie

Top Posters In Dit Topic

Top Posters In Dit Topic

• Bijdragen:  126
  • Waardering:   0
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Actief:  

systeemherstel mischien?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 0
  • 126

• Bijdragen:  124
  • Waardering:   0
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Actief:  
  • Leeftijd:  43

Heb je alle drivers ook geïnstalleerd?

Vertragend beeld kan niet door het opnieuw installeren van xp komen.

Vraagje; waarom installeerde je xp opnieuw? en heb je gewoon erover heen geïnstalleerd of een volledig nieuwe installatie (en dus ook alles eraf gehaald)?

Ik heb zelf ook een laptop, helaas is die kapot gegaan door een defect beeldscherm, en daar zit een zootje cd's bij. Van die recoverycd's zijn het. Ik heb dan de optie voor gewoon herstellen en een complete recovery. bij dat laatste jast het alles eraf, inclusief drivers. Ik vermoed zo dat je voor een normale recovery gekozen hebt.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 0
  • 124

Geplaatst 2 uur geleden

Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. :goed:

Deze vindt je hier:   https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/  

Gast
Deze discussie is nu afgesloten voor verdere antwoorden.

Mededelingen

• Nieuwe aanmaken...