Julien Geplaatst Juni 25, 2007 Bijdragen: 413 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 03/06/07 Status: Offline Actief: Nooit Leeftijd: 33 Delen Geplaatst Juni 25, 2007 ik gebruik dus dat nieuwe programma altbinz. het instaleren en configureren gaat helemaal goed (gelukkig..) het probleem zit em bij het binnenhalen van de film/serie. ik download nu de serie: las vegas. ik vind dit zo goede serie dat ik em wel moet hebben. dus ik disc 1 ervan gedownload, zijn er 37 bestanden beschadigd... en als ik me met quikpar wil herstellen komt ie weer 72 blocks tekort terwijl de poster genoeg par bestanden heeft toegevoegd.. (niemand anders heeft problemen) nu zou ik graag willen weten wat ik hier aan kan doen.. heb de serie al een paar keer opnieuw gedownload en de beschadigde bestanden opnieuw gedownload maar niets helpt.. weet iemand misschien hoe dit komt en belangrijker: hoe ik dit kan verhelpen..? ik heb gebruik Caiway. (nog) geen betaalde server. hoop dat er een antwoord te vinden is op mijn vraag, b.v.d. Julien Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 413
Wesley Geplaatst Juni 25, 2007 Bijdragen: 4307 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 05/29/06 Status: Offline Actief: Nooit Leeftijd: 32 Delen Geplaatst Juni 25, 2007 Hoelang staat hij erop? Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 4.3k
Robin Geplaatst Juni 26, 2007 Bijdragen: 501 Waardering: 64 Prestatiepunten: 383 Dagen gewonnen: 3 Lid sinds: 08/26/06 Status: Offline Actief: November 16, 2022 Leeftijd: 31 Delen Geplaatst Juni 26, 2007 Waarschijnelijk is of: -De retentie (dagen dat het bestand goed op de server blijft) laag, bijvoorbeeld maar 20 dagen. -Of staan de bestanden al te lang op de server (+30 dagen ofzo) Dan raad ik je aan om een Payserver te nemen. Voor 7,50 per maand heb je er al een met 120 dagen retentie (www.eweka.nl) Groetjes, Robin Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 64 501 3
Julien Geplaatst Juni 26, 2007 Bijdragen: 413 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 03/06/07 Status: Offline Actief: Nooit Leeftijd: 33 Auteur Delen Geplaatst Juni 26, 2007 toen ik em begon te downloaden stond er 2 dagen .. gister 4 .. en vandaag kan ik em niet meer vinden op binsearch.. maar ook al download ik alle bestanden opnieuw , precies blijven diezelfde bestanden als eerst beschadigd.. iniedergeval bedankt voor jullie hulp julien Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 413
Geplaatst 2 uur geleden Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. Deze vindt je hier: https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/
Aanbevolen reactie