ongelovige Geplaatst Juni 22, 2007 Bijdragen: 2 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 06/22/07 Status: Offline Actief: September 29, 2014 Delen Geplaatst Juni 22, 2007 Hallo ik ben Thomas wat het downloaden betreft ben ik een leek, nu nog wel, hoop dmv deze site het een beetje onder de knie te krijgen. Mijn hobby's zijn oa spinnen en buiten op de racefiets en natuurlijk muziek. Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 2
Hulsmans Geplaatst Juni 23, 2007 Bijdragen: 46 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 05/06/07 Status: Offline Actief: Nooit Delen Geplaatst Juni 23, 2007 Hai, leuk dat we weer een nieuw lid erbij hebben... anyway, kijk lekker rond en leer veel zou ik zeggen Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 46
Geplaatst 2 uur geleden Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. Deze vindt je hier: https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/
Aanbevolen reactie